Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Architektury i Budownictwa
Centrum Obsługi Mieszkańca, pl. Nowy Targ 1-8
Informacja Wydziału - sala 1a - stanowisko 1 i 2, sala 1c - stanowisko 7.

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Każdy, kto jest stroną w prowadzonym postępowaniu - osobiście lub działając przez pełnomocnika, którym może być wyłącznie osoba fizyczna.  

Godziny przyjmowania klientów:

  • od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.


Dodatkowe czynności - powiązane procedury:
Wpłata należnej opłaty skarbowej.

Opłaty:
Wysokość opłaty skarbowej wynosi:

  • za pełnomocnictwo  - 17 zł.


Termin i sposób załatwienia sprawy:
Od ręki. 
Czas oczekiwania na dostarczenie akt od pracownika załatwiającego sprawę wynosi około 15 min.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2013 r., Poz. 267 z późniejszymi zmianami).
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. O opłacie skarbowej (jednolity tekst Dz. U. z 2014 r., Poz. 1628 z późniejszymi zmianami).

Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:
Dokument potwierdzający, że osoba żądająca wglądu w akta jest stroną w postępowaniu.
Dokument potwierdzający tożsamość osoby żądającej wglądu w akta.
Pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej działającej w imieniu wnioskodawcy - oryginał lub  notarialnie poświadczony odpis wraz z dowodem zapłaty opłaty skarbowej.