Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Wydział Architektury i Zabytków
Centrum Obsługi Mieszkańca
pl. Nowy Targ 1-8

Informacja Wydziału - sala 1c - stanowisko 5, 6 i 7.

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

Każdy, kto jest stroną w prowadzonym postępowaniu - osobiście lub działając przez pełnomocnika, którym może być wyłącznie osoba fizyczna. 

Godziny przyjmowania klientów:

  • od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.

Dodatkowe czynności - powiązane procedury:

Wpłata należnej opłaty skarbowej. (https://bip.um.wroc.pl/contents/content/327/8799)

Opłaty:

Wysokość opłaty skarbowej wynosi:

  • za pełnomocnictwo  - 17 zł

Wpłaty opłaty skarbowej na rachunek bankowy Gminy Wrocław PKO BP SA nr 82 1020 5226 0000 6102 0417 7895 można dokonać we wszystkich oddziałach Banku PKO BP w granicach miasta Wrocławia bez prowizji.

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Ze względów organizacyjnych w celu usprawnienia udostępniania akt należy umówić się telefonicznie z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem, nr telefonu znajduje się na wszczęciu postępowania.

Czas oczekiwania na dostarczenie akt od pracownika załatwiającego sprawę wynosi około 15 min.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. O opłacie skarbowej.

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • dokument potwierdzający, że osoba żądająca wglądu w akta jest stroną w postępowaniu
  • dokument potwierdzający tożsamość osoby żądającej wglądu w akta
  • pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej działającej w imieniu wnioskodawcy - oryginał lub  notarialnie poświadczony odpis wraz z dowodem zapłaty opłaty skarbowej