Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Zgłoszenie, wraz z określeniem zakresu/typu sprawy, może być dokonane w różnej formie:

  • telefonicznie w Telefonicznym Centrum Kontaktu z Mieszkańcem - + 48 71 777 7777
  • elektronicznie na adres e-mail kum@um.wroc.pl
  • faksem na nr 71 777 86 55
  • osobiście w wybranym COM
  • listownie - na specjalnie przygotowanym formularzu - przesłanym na adres Urzędu
    pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław

Telefoniczną informację o usłudze można uzyskać pod numerem Telefonicznego Centrum Kontaktu z Mieszkańcem - +48 71 777 7777.

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Osoba niesłysząca lub niedosłysząca.

Godziny przyjmowania klientów:

  • Wydziały UMW
    poniedziałek 7:45—15:45
    wtorek 7:45—15:45
    środa 7:45—15:45
    czwartek 7:45—15:45
    piątek 7:45—15:45
  • COM I, COM II, COM III, COP
    poniedziałek 8:00–17:15
    wtorek 8:00–17:15
    środa 8:00–17:15
    czwartek 8:00–17:15
    piątek 8:00–17:15
  • COM IV
    poniedziałek 8:00–15:15
    wtorek 8:00–15:15
    środa 8:00–15:15
    czwartek 8:00–15:15
    piątek 8:00–15:15

Uwagi:
Tłumacz posługuje się Systemem Językowo-Migowym (SJM) oraz  Polskim Językiem Migowym (PJM).   

Tłumacz języka migowego w UMW
Natalia Ukleja-Bulwińska
ul. Bogusławskiego 8, 10 pok. 417
tel. +48 71 777 91 33
faks +48 71 777 91 01
e-mail: natalia.ukleja-bulwinska@um.wroc.pl 
Godziny pracy:
do poniedziałku do piątku od 7.45 do 15.45

Opłaty:
Świadczenie bezpłatne przeznaczone dla osób uprawnionych będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 i Nr 171, poz. 1016)

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Osoba niesłysząca lub niedosłysząca celem skorzystania z w/w usługi, zobowiązana jest zgłosić taką chęć co najmniej na 3 dni robocze przed dniem, w którym chciałaby załatwić sprawę w Urzędzie.

Zgłoszenie zostanie przekazane do właściwego pracownika urzędu, który skontaktuje się za pomocą wybranego przez Klienta sposobu komunikowania się w celu potwierdzenia miejsca i terminu spotkania.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243)
  • Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 i Nr 171, poz. 1016)

Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:

  • formularz zgłoszenia zapotrzebowania na bezpłatną usługę tłumaczenia języka migowego


Załączniki:

Zgłoszenie