W dniach 20.06 – 11.07.2016 r. siedziba Biura Promocji Miasta i Turystyki jest w remoncie.

Do Państwa dyspozycji pozostaje:

 

  • sekretariat biura, który tymczasowo mieści się
    w Sukiennicach 9, pok 111
    tel. (71) 777 82 10
    oraz
  • Rynek Ratusz 7-9 pok. 4

 


W związku z remontem wydawanie materiałów i wydawnictw promocyjno-informacyjnych zostaje ograniczone do najpilniejszych wniosków.
W tej sprawie prosimy najpierw o kontakt telefoniczny pod numerem 071 777 84 09.

Informacja o wznowieniu wydawania w pełnym zakresie wraz z nowym wnioskiem i regulaminem zostanie opublikowana na tej stronie.

 


Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Biuro Promocji Miasta
Przejście Żelaźnicze 1
50-107 Wrocław

Wydanie materiałów odbywa się na wniosek zainteresowanego złożony:

  • drogą elektroniczną pod adresem: bpm@um.wroc.pl
  • listownie (przez złożenie wniosku rozumie się datę wpływu wniosku do Urzędu Miejskiego Wrocławia)
  • osobiście w siedzibie Biura w godzinach jego funkcjonowania
  • faksem pod numerem +48 717 77 86 91


Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Organizatorzy projektów o szczególnym znaczeniu dla promocji miasta.

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek 7:45-15:45
wtorek 7:45-15:45
środa 7:45-15:45
czwartek 7:45-15:45
piątek 7:45-15:45

Materiały są wydawane wyłącznie we wtorki i czwartki w godzinach 12.00 - 14.00.

Uwagi:

  • Rozpatrzeniu podlegać będą jedynie wnioski z wyczerpującym opisem projektu, w ramach którego wnioskodawca zamierza dystrybuować materiały.
  • Wniosek musi zawierać wskazanie ilości i rodzaju materiałów promocyjnych, które mają zostać wydane w celu dystrybucji.
  • Ilość przekazywanych materiałów może zostać ograniczona w stosunku do wartości określonej we wniosku.
  • Materiały udostępnione przez Biuro Promocji Miasta mogą być wykorzystane jednorazowo – wyłącznie przy organizacji projektu opisanego we wniosku.
  • Niewykorzystane materiały podlegają zwrotowi do Biura Promocji Miasta w terminie do 30 dni od daty zakończenia realizacji przez wnioskodawcę projektu.
  • W terminie do 30 dni od daty zrealizowania projektu (daty imprezy) należy złożyć sprawozdanie z wykorzystania materiałów promocyjnych drogą elektroniczną lub osobiście w siedzibie Biura Promocji Miasta.


Opłaty:

Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Złożone wnioski rozpatrywane są przez komisję składającą się z dyrektora Biura Promocji Miasta i upoważnionych przez niego pracowników. Materiały zostaną przyznane po pozytywnym zaopiniowaniu przez komisję.
Komisja rozpatruje tylko wnioski ze starannie opisanym projektem.

Terminy:

  • na komisyjne rozpatrzenie wniosku – do 10 dni od daty złożenia wniosku
  • na wydanie przyznanych materiałów – do 14 dni od daty złożenia wniosku


Informacje o decyzji komisji
można uzyskać w Biurze Promocji Miasta pod numerami telefonów +48 717 77 84 09 lub +48 717 77 82 10.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje

Podstawa prawna:
Regulamin Biura Promocji Miasta

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • wniosek o wydanie materiałów i wydawnictw promocyjno-informacyjnych


Wniosek musi zawierać wskazanie ilości i rodzaju materiałów promocyjnych, które mają zostać wydane w celu dystrybucji.


Promotional materials - issuing

Materialien zur Förderung - Herausgabe



Załączniki:

Wniosek
Wniosek (.rtf)