Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Wydział Inżynierii Miejskiej (Dział Zarządzania Ruchem)
Dział Zarządzania Ruchem
ul. G. Zapolskiej 4,
IV piętro, pok. 405

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:

Każdy

Godziny przyjmowania klientów:

poniedziałek - piątek 7:45 - 15:45

Uwagi:

Decyzje w sprawie lokalizacji reklam w pasie drogi publicznej wydaje Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta (http://bip.zdium.wroc.pl/wniosek-o-wydanie-zezwolenia-na-zajecie-pasa-drogowego-w-celu-umieszczenia-reklamy/).
Do wydania takiej decyzji niezbędna jest między innymi opinia zarządzającego ruchem w mieście.

Opłaty:

Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Maksymalny czas oczekiwania wynosi miesiąc od daty złożenia wniosku.

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • wniosek o zaopiniowanie reklamy w pasie drogowym,
  • plan sytuacyjny z naniesioną lokalizacją planowanej reklamy.


Załączniki:

Wzór wniosku
Upoważnienie do odbioru pisma przez osobę nie będącą wnioskodawcą
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych