Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Inżynierii Miejskiej
Dział Zarządzania Ruchem
ul. G. Zapolskiej 4,
IV piętro, pok. 405

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Każdy

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek 7:45 - 15:45
wtorek 7:45 - 15:45
środa 7:45 - 15:45
czwartek 7:45 - 15:45
piątek 7:45 - 15:45

Uwagi:
Decyzje w sprawie lokalizacji reklam w pasie drogi publicznej wydaje Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta.
Do wydania takiej decyzji niezbędna jest między innymi opinia zarządzającego ruchem w mieście.

Opłaty:
Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Maksymalny czas oczekiwania wynosi 30 dni od daty złożenia wniosku.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2015  r., poz. 460 z późn. zm.)

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • wniosek o zaopiniowanie reklamy w pasie drogowym
  • plan sytuacyjny z naniesioną lokalizacją planowanej reklamy