Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:


Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Najemca lokalu położonego w budynku przeznaczonym do wykwaterowania

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek 7.45–15.45
wtorek 7.45–15.45
środa 7.45–15.45
czwartek 7.45–15.45
piątek 7.45–15.45

Dodatkowe czynności - powiązane procedury:
Potwierdzenie wniosku u właściwego zarządcy tj. Biuro Obsługi Klienta Zarządu Zasobu Komunalnego lub Spółki z o.o.  „Wrocławskie Mieszkania” w zależności od usytuowania lokalu.

Opłaty:
Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:

  • odpowiedź na wniosek – do 30 dni
  • wskazanie lokalu zamiennego następuje zgodnie z przyjętym planem wykwaterowań z chwilą dysponowania wolnym lokalem mieszkalnym
  • w przypadku katastrofy budowlanej, bezpośredniego zagrożenia zdrowia i życia, pożaru, klęski żywiołowej zawarcie, umowy najmu lokalu zamiennego następuje poza kolejnością.

 

Tryb odwoławczy:
Pozew do sądu w postępowaniu cywilnym.

Podstawa prawna:

 

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • formularz wniosku – potwierdzony przez właściwego zarządcę;
  • kserokopia umowy najmu (oryginał do wglądu) najmu oryginał do wglądu;
  • w odniesieniu do stanu cywilnego – w przypadku rozwodu lub separacji wyrok sądu (do wglądu);
  • oświadczenie dla osób pełnoletnich ubiegających się wraz z wnioskodawcą
  • poświadczenie dotyczące uzyskiwanych dochodów;
  • w przypadku przedłożenia zaświadczeń dotyczących stanu zdrowia:
    - oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych dotyczących zdrowia wnioskodawcy/strony postępowania,
    - oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych dotyczących zdrowia (członek rodziny, osoba wspólnie zamieszkująca).


Załączniki:

Wniosek
Wniosek
Pouczenie do wniosku o uregulowanie sytuacji prawnej lokalu
Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych dotyczących zdrowia (członek rodziny, osoba wspólnie zamieszkująca)
Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych dotyczących zdrowia wnioskodawcy/ strony postępowania