Wnioski w formie papierowej należy składać:

  • w Centrum Obsługi Mieszkańca V, ul. Hubska 8-16, Wrocław, lub
  • przesyłać na adres:
    Wydział Środowiska i Rolnictwa, Urząd Miejski Wrocławia,
    ul. Hubska 8-16; 50-502 Wrocław.

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

  • osoby fizyczne

Godziny przyjmowania klientów:

poniedziałek - piątek 7:45 - 15:45

Uwagi:

Jeżeli nieruchomość stanowi współwłasność, współwłaściciele winni wskazać osobę, która będzie reprezentowała ich w postępowaniu o przyznanie dotacji, przedkładając pełnomocnictwo sporządzone na obowiązującym druku

Opłaty:

Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:

  • Wnioski o udzielenie dotacji wraz z wymienionymi w nim załącznikami należy składać od 12 stycznia do końca listopada danego roku budżetowego.
  • Wypłata dotacji następuje w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy dotacyjnej.


Tryb odwoławczy:

nie przysługuje

Podstawa prawna:

Uchwała Nr IX/165/11 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 19 maja 2011 r. w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowej na finansowanie lub dofinansowywanie zadań inwestycyjnych związanych z ochroną środowiska i gospodarką wodną ze środków budżetu Miasta, pozyskanych z opłat i kar za korzystanie ze środowiska.

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • wniosek o dotację z Budżetu Miasta Wrocławia w części pochodzącej z opłat i kar za korzystanie ze środowiska na prace związane z podłączeniem przez osoby fizyczne do sieci kanalizacyjnej wraz ze wskazanymi we wniosku załącznikami


Załączniki:

Wniosek
Dane dalszych wnioskodawców
Pełnomocnictwo pojedyncze
Pełnomocnictwo zbiorowe