Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Środowiska i Rolnictwa
ul. Hubska 8-16
parter, pok. 16, 18, 19,20

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

  • osoby fizyczne


Godziny przyjmowania klientów:

poniedziałek 7:45 - 15:15
wtorek 7:45 - 15:15
środa 7:45 - 15:15
czwartek 7:45 - 15:15
piątek 7:45 - 15:15

Uwagi:
Jeżeli nieruchomość stanowi współwłasność, współwłaściciele winni wskazać osobę, która będzie reprezentowała ich w postępowaniu o przyznanie dotacji, przedkładając pełnomocnictwo sporządzone na obowiązującym druku.

Opłaty:
Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:

  • Wnioski o udzielenie dotacji wraz z wymienionymi w nim załącznikami należy składać od połowy stycznia do końca listopada danego roku budżetowego.
  • Wypłata dotacji następuje w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy dotacyjnej.


Tryb odwoławczy:

nie przysługuje

Podstawa prawna:
Uchwała Nr IX/165/11 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 19 maja 2011 r. w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowej na finansowanie lub dofinansowywanie zadań inwestycyjnych związanych z ochroną środowiska i gospodarką wodną ze środków budżetu Miasta, pozyskanych z opłat i kar za korzystanie ze środowiska.

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • wniosek o dotację z Budżetu Miasta Wrocławia w części pochodzącej z opłat i kar za korzystanie ze środowiska na prace związane z podłączeniem przez osoby fizyczne do sieci kanalizacyjnej


Załączniki:

Wniosek
Dane dalszych wnioskodawców
Pełnomocnictwo pojedyncze
Pełnomocnictwo zbiorowe