[start] [koniec]Źródło finansowania:

Krajowy Plan Odbudowy i Wzmacniania Odporności finansowany ze środków Instrumentu na Rzecz Odbudowy i Wzmacniania Odporności oraz Unii Europejskiej – NextGenerationEU

Komponent C: Transformacja cyfrowa

Reforma: C2.1: Zwiększenie skali zastosowań rozwiązań cyfrowych w sferze publicznej, gospodarce i społeczeństwie

Inwestycja C2.1.3: E-kompetencje,

Umowa o dofinansowanie nr KPOD.05.08-IW.06-0076/24 podpisana przez Stowarzyszenie „Robisz to”

Beneficjent:

Stowarzyszenie „Robisz to”, ul. Targowa 56, 03-733 Warszawa

Uczestnik projektu:

wrocławskie przedszkola, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wrocław

Cel projektu:

Podniesienie kompetencji cyfrowych u nauczycieli i nauczycielek wychowania przedszkolnego wykorzystywanych w codziennej pracy w obszarze edukacji i wsparcia dzieci.

Działania w projekcie:

  • szkolenia dla nauczycieli i nauczycielek edukacji przedszkolnej z zakresu:
    • grafiki komputerowej (projektowanie wektorowe),
    • technologii 3D,
    • kodowania i myślenia komutacyjnego,
    • podstawy cyberbezpieczeństwa i higieny cyfrowej.

Nauczyciele otrzymuję nielimitowany dostęp do mediateki dydaktycznej zawierającej m.in.: e-podręczniki, scenariusze i narzędzia do z pracy. Szkolenia przygotują do nowoczesnego i kreatywnego korzystania z technologii w codziennej pracy z dziećmi oraz ich rodzicami,

  • mentoring/konsultacje w zakresie metod pracy z dziećmi z wykorzystaniem narzędzi ICT,
  • możliwość otrzymania przez przedszkole grantu do wysokości 6 366 zł netto, który zostanie przeznaczony na zakupu cyfrowych materiałów dydaktycznych do przedszkoli,

Termin realizacji:

  • Termin rozpoczęcia realizacji projektu: 1 października 2024 r.
  • Termin zakończenia realizacji projektu: 14 maja 2025 r.

Efekty projektu:

Podniesienie umiejętności korzystania z narzędzi ICT w codziennej pracy z dziećmi

Odbiorcy projektu:

nauczyciele i nauczycielki wychowania przedszkolnego

Więcej o projekcie na stronie Stowarzyszenia „Robisz to”:

https://robisz.to/przedszkola/