Sekretariat:

Dyrektor Biura:


Biuro Graficzno-Wydawnicze realizuje zadania z zakresu:

  1. opracowania koncepcji, treści, projektów graficznych oraz wsparcie kreacyjne i organizacyjne kampanii miejskich realizowanych pod nadzorem Departamentu;[start] [koniec]
  2. nadzorowania stosowania w Urzędzie zasad Systemu Identyfikacji Wizualnej, w tym  nad stosowaniem obowiązującej promocyjnej linii graficznej w projektach unijnych;
  3. współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie współprowadzenia projektu „Poradnia Językowa UMW”, w tym udzielanie wsparcia przy stosowaniu zasad ustawy o języku polskim, norm językowych i zasad edytorskich w publikacjach Urzędu;
  4. współpracy  przy realizacji projektów wydawniczych z podmiotami zewnętrznymi, w tym z wydawcami;
  5. monitorowania internetu pod kątem materiałów dotyczących promocji, marketingu, reklamy, nowości poligraficznych, nowości wydawniczych, ustawodawstwa, szkoleń itp. w tym obecność na portalach będących kanałami promocji i reklamy,
  6. analizy materiałów reklamowych przygotowywanych na nośnikach tradycyjnych  i elektronicznych przez komórki organizacyjne Urzędu;
  7. tworzenia bazy tekstów promocyjnych o Wrocławiu;
  8. nadzoru nad przestrzeganiem promocyjnej linii graficznej Wrocławia we współpracy z Wydziałem Promocji Miasta i Turystyki, w tym tworzenia projektów graficznych ściśle związanych z promocyjną linią graficzną na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu i Organów Miasta.