Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Złożenie wniosku o zwrot nadpłaty:

  • COM I      
    ul. G. Zapolskiej 4
  • COM II
    pl. Nowy Targ 1-8
  • COP
    ul. Kotlarska 41
  • lub pocztą na adres:
    Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Podatków i Opłat,
    ul. Kotlarska 41
    50-151 Wrocław 


Odbiór gotówki:


Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
  • każda osoba na której koncie ewidencyjno-księgowym figuruje nadpłata
  • osoba upoważniona przez osobę, na której koncie ewidencyjno-księgowym figuruje nadpłata                         

Godziny przyjmowania klientów:
  • COM I i  COM II
    poniedziałek 8:00–15:15
    wtorek 8:00–15:15
    środa 8:00–15:15
    czwartek 8:00–15:15
    piątek 8:00–15:15
  • COP
    poniedziałek 8:00–17:15
    wtorek 8:00–17:15
    środa 8:00–17:15
    czwartek 8:00–17:15
    piątek 8:00–17:15


Dodatkowe czynności - powiązane procedury:

Kontakt z pracownikiem merytorycznym prowadzącym ewidencję księgową dot. danego zobowiązania i umówieniu się na konkretny dzień odbioru gotówki w w Punktach Obsługi Bankowej

Opłaty:
Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Niezwłocznie

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje

Podstawa prawna:
Art. 77b ustawy Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r. poz. 201, z późn. zm.).

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • wniosek o zwrot nadpłaty,
  • dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość w dniu odbioru nadpłaty ,
  • potwierdzone notarialnie upoważnienie ze wskazaniem, iż jest to upoważnienie do odbioru nadpłaty za osobę będącą  Stroną w danej sprawie.