Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Złożenie wniosku o zwrot nadpłaty:

  • COM I
    ul. G. Zapolskiej 4 (wejście od ul. W. Bogusławskiego 8,10) sala s4,
  • COP
    ul. Kotlarska 41
  • Kancelaria UMW oraz jej filie (https://bip.um.wroc.pl//artykul/2/3/name#kancelaria)
  • lub pocztą na adres:
    Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Podatków i Opłat
    ul. Kotlarska 41
    50-151 Wrocław.

Odbiór gotówki:

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

  • każda osoba na której koncie ewidencyjno-księgowym figuruje nadpłata,
  • osoba upoważniona przez osobę, na której koncie ewidencyjno-księgowym figuruje nadpłata.

Godziny przyjmowania klientów:

  • COM I i COM II
    poniedziałek - piątek w godz. 8:00 – 15:15
  • COP
    poniedziałek - piątek w godz. 8:00 – 17:15
  • Kancelaria UMW oraz jej filie
    poniedziałek - piątek w godz. 7:45 – 15:45

Dodatkowe czynności - powiązane procedury:

Kontakt z pracownikiem merytorycznym prowadzącym ewidencję księgową dot. danego zobowiązania i umówieniu się na konkretny dzień odbioru gotówki w Oddziałach Obsługi Bankowej (https://bip.um.wroc.pl/artykul/151/2806/pob)

Opłaty:

Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Niezwłocznie

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje

Podstawa prawna:

  • Art. 77b ustawy Ordynacja podatkowa,
  • Art. 410 i art. 455 Kodeksu cywilnego.

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • wniosek o zwrot nadpłaty,
  • dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość w dniu odbioru nadpłaty,
  • potwierdzone notarialnie upoważnienie ze wskazaniem, iż jest to upoważnienie do odbioru nadpłaty za osobę będącą Stroną w danej sprawie.


Załączniki:

Wniosek o zwrot nadpłaty należności podatkowych
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych