logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu

Dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej 
oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu

Umowa o dofinansowanie: 
Umowa nr 270/D/OZ/WR/2014 z dnia 30 października 2014 r. [start] [koniec]

Cel projektu:
Głównym celem projektu jest poprawa jakości powietrza we Wrocławiu poprzez zmniejszenie stężenia pyłu azbestowego i jednocześnie zmniejszenie ryzyka zachorowań na choroby układu oddechowego.

Celem szczegółowym jest zorganizowanie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Wrocławia. Prace polegające na usuwaniu azbestu wykonuje firma wyłoniona przez Gminę w postępowaniu przetargowym.

Przedmiot projektu:
Usunięcie z terenu miasta łącznie 274,270 ton wyrobów azbestowych. Prace zrealizowano na łącznie 58 obiektach i nieruchomościach, w tym 2 nieruchomościach Gminy Wrocław, 34 obiektach i nieruchomościach osób fizycznych, 19 obiektach spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych oraz 3 obiektach pozostałych osób prawnych (przedsiębiorców, uczelni).

Środki finansowe, wysokość dofinansowania:

  • Całkowita wartość projektu: 315 200,96 PLN
  • Kwota dofinansowania w formie dotacji z NFOŚiGW i WFOŚiGW we Wrocławiu:180 879,63 PLN

Termin realizacji:
Zadanie zostało zrealizowane w terminie od 16.04.2014 r. do 30.09.2014 r.

Szczegółowe informacje na temat możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków WFOŚiGW we Wrocławiu można znaleźć na stronach internetowych:

Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu