Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Biuro Współpracy z Uczelniami Wyższymi (https://bip.um.wroc.pl/contents/content/228/3134)
Rynek 13
III piętro, pok. 301

Informacje:

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

Wrocławskie wyższe uczelnie publiczne i prywatne, instytuty naukowe.

Zasady przyznawania dofinansowania:

Złożone wnioski są oceniane przez członków Akademii Młodych Uczonych i Artystów, następnie o przyznaniu dofinansowania decyduje Kapituła.

Godziny przyjmowania klientów:

poniedziałek - piątek  7:45−15:45

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Po przyznaniu dofinansowania podmioty objęte udziałem w programie przygotowują ofertę realizacji zadania. Na podstawie oferty sporządzana jest umowa na realizację zadania. Po podpisaniu umowy następuje wypłata środków.

Tryb finansowania uczestników:

Przyznanie dofinansowania.

Uwagi:

Brak.

Opłaty:

Brak.

Tryb odwoławczy:

Wszelkie odwołania rozpatrywane są przez dyrektora biura i rozstrzygane przez Kapitułę.

Podstawa prawna:

  • Uchwała Nr LI/1193/18 Rady Miejskiej Wrocławia z 15 lutego 2018 r. w sprawie przyjęcia strategii rozwoju Wrocławia „Strategia Wrocław 2030”;
  • art. 372 ustawy z dnia 20.07.2018r.  Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.

Wymagane wnioski i dokumenty: