Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Biuro Współpracy z Uczelniami Wyższymi
Rynek 13
III piętro, pok. 301
Informacje:
Anna Banaś (tel. +48 71 798 13 13)

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Wrocławskie wyższe uczelnie publiczne i prywatne, instytuty naukowe.

Zasady przyznawania dofinansowania:
Złożone wnioski są oceniane przez członków Akademii Młodych Uczonych i Artystów, następnie o przyznaniu dofinansowania decyduje Kapituła.

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek - piątek  7:45−15:45

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Po przyznaniu dofinansowania podmioty objęte udziałem w programie przygotowują ofertę realizacji zadania. Na podstawie oferty sporządzana jest umowa na realizację zadania. Po podpisaniu umowy następuje wypłata środków.

Tryb finansowania uczestników:
Przyznanie dofinansowania.

Uwagi:
Brak.

Opłaty:
Brak.

Tryb odwoławczy:
Wszelkie odwołania rozpatrywane są przez dyrektora biura i rozstrzygane przez Kapitułę.

Podstawa prawna:

  • Uchwała Nr LI/1193/18 Rady Miejskiej Wrocławia z 15 lutego 2018 r. w sprawie przyjęcia strategii rozwoju Wrocławia „Strategia Wrocław 2030”;
  • art. 372 ustawy z dnia 20.07.2018r.  Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.

 


Wymagane wnioski i dokumenty:
Wniosek do pobrania ze strony WCA, obowiązek złożenia w wersji papierowej.
Oferta, umowa i wzór sprawozdania.