logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu

Dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu

Umowa o dofinansowanie:[start] [koniec]
Umowa dotacji nr 299/D/OZ/WR/2017 z dnia 24 października 2017 r.

Cel projektu:
Głównym celem projektu jest poprawa jakości powietrza we Wrocławiu poprzez zmniejszenie stężenia pyłu azbestowego i jednocześnie zmniejszenie ryzyka zachorowań na choroby układu oddechowego.
Celem szczegółowym jest zorganizowanie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Wrocławia. Prace polegające na usuwaniu azbestu wykonuje firma wyłoniona przez Gminę w postępowaniu przetargowym.

Przedmiot projektu:
Usunięcie z terenu miasta łącznie 46,563 ton wyrobów azbestowych. Prace zrealizowano na łącznie 44 obiektach i nieruchomościach, w tym 3 nieruchomościach Gminy Wrocław, 33 nieruchomościach osób fizycznych, 8 obiektach wspólnoty mieszkaniowej.

Środki finansowe, wysokość dofinansowania:

  • Całkowita wartość projektu: 37 213,15 PLN
  • Kwota dofinansowania w formie dotacji z NFOŚiGW i WFOŚiGW we Wrocławiu: 31 631,17 PLN


Termin realizacji:

Zadanie zostało zrealizowane w terminie od 15.05.2017 r. do 15.09.2017 r.

Szczegółowe informacje na temat możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków WFOŚiGW we Wrocławiu można znaleźć na stronach internetowych: