logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu

 

Dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu[start] [koniec]

Umowa o dofinansowanie:

Umowa nr 258/D/OZ/WR/2016 z dnia 18 października 2016 r.

Cel projektu:

Głównym celem projektu jest poprawa jakości powietrza we Wrocławiu poprzez zmniejszenie stężenia pyłu azbestowego i jednocześnie zmniejszenie ryzyka zachorowań na choroby układu oddechowego.

Celem szczegółowym jest zorganizowanie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Wrocławia. Prace polegające na usuwaniu azbestu wykonuje firma wyłoniona przez Gminę w postępowaniu przetargowym.

Przedmiot projektu:

Usunięcie z terenu miasta łącznie 80,349 ton wyrobów azbestowych.

Prace zrealizowano na łącznie 30 obiektach i nieruchomościach, w tym:

  • 7 nieruchomościach Gminy Wrocław,
  • 21 nieruchomościach osób fizycznych,
  • 2 obiektach wspólnot mieszkaniowych.

Środki finansowe, wysokość dofinansowania:

  • Całkowita wartość projektu: 43 388,46 PLN
  • Kwota dofinansowania w formie dotacji z NFOŚiGW i WFOŚiGW we Wrocławiu: 36 880,19 PLN

Termin realizacji:

Zadanie zostało zrealizowane w terminie od 18.05.2016 r. do 15.09.2016 r.

Szczegółowe informacje na temat możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków WFOŚiGW we Wrocławiu można znaleźć na stronie internetowej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu http://www.fos.wroc.pl