logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu

Dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu

Umowa o dofinansowanie:[start] [koniec]
Umowa nr251/D/OZ/WR/2015 z dnia 21 października 2015 r.

Cel projektu:
Głównym celem projektu jest poprawa jakości powietrza we Wrocławiu poprzez zmniejszenie stężenia pyłu azbestowego i jednocześnie zmniejszenie ryzyka zachorowań na choroby układu oddechowego.

Celem szczegółowym jest zorganizowanie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Wrocławia. Prace polegające na usuwaniu azbestu wykonuje firma wyłoniona przez Gminę w postępowaniu przetargowym.

Przedmiot projektu:
Usunięcie z terenu miasta łącznie 181,995 ton wyrobów azbestowych. Prace zrealizowano na łącznie 74 obiektach i nieruchomościach, w tym 2 nieruchomościach Gminy Wrocław, 67 obiektach i nieruchomościach osób fizycznych, 1 obiekcie wspólnoty mieszkaniowej oraz 4 obiektach pozostałych osób prawnych (przedsiębiorców).

Środki finansowe, wysokość dofinansowania:

  • Całkowita wartość projektu: 100 909,16 PLN
  • Kwota dofinansowania w formie dotacji z NFOŚiGW i WFOŚiGW we Wrocławiu: 85 772,78 PLN


Termin realizacji:

Zadanie zostało zrealizowane w terminie od 19.05.2015 r. do 30.09.2015 r.

Szczegółowe informacje na temat możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków WFOŚiGW we Wrocławiu można znaleźć na stronie internetowej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu