W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław,
pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

W związku z epidemią obsługa Klientów odbywa się od 8.00 do 15.15. NIECZYNNY jest punkt przy al. Karkonoskiej, od 30 października nieczynny jest również COM IV przy al. Kromera 44.
Do 17.15 w COM I i II obsługiwani są klienci w sprawach meldunkowych, rej. pojazdów, praw jazdy, dowodów osobistych. W COM II do 17.15 można załatwić również sprawy związane z rej. dz. gospodarczej.
W sobotę, 7 i 21 listopada, w godzinach od 8.00 do 13.00 COM I będzie czynne dla mieszkańców w zakresie rej. pojazdów, spraw meldunkowych oraz dowodów osobistych.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław,
pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77
faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

W związku z epidemią obsługa Klientów odbywa się od 8.00 do 15.15. NIECZYNNY jest punkt przy al. Karkonoskiej, od 30 października nieczynny jest również COM IV przy al. Kromera 44.
Do 17.15 w COM I i II obsługiwani są klienci w sprawach meldunkowych, rej. pojazdów, praw jazdy, dowodów osobistych. W COM II do 17.15 można załatwić również sprawy związane z rej. dz. gospodarczej.
W sobotę, 7 i 21 listopada, w godzinach od 8.00 do 13.00 COM I będzie czynne dla mieszkańców w zakresie rej. pojazdów, spraw meldunkowych oraz dowodów osobistych.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529
REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Sesja Rady Miejskiej Wrocławia nr LIII dnia 5 kwietnia 2018 r., godz. 11:00

XML

Treść

Porządek obrad
LIII sesji Rady Miejskiej Wrocławia
5 kwietnia 2018 roku, godz. 11:00
Sala 200, Sukiennice 9
we Wrocławiu

I. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady i Prezydenta Miasta.

II. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmiany porządku obrad.

III. Dyskusja i głosowanie w sprawie absolutorium dla Prezydenta Wrocławia.

1. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego miasta Wrocławia za 2017 rok – druk nr 1336/18

- wnioskodawca - Przewodniczący Rady Miejskiej Wrocławia - Jacek Ossowski
1)  Wystąpienie Skarbnika Miasta Wrocławia - Marcina Urbana
2)  Opinie w sprawie sprawozdania finansowego oraz wykonania budżetu Miasta za 2017 rok:
- opinia Komisji Rewizyjnej,
- opinia Komisji Budżetu i Finansów,
- opinie klubów radnych,
- opinie komisji Rady,
- dyskusja.
3)  Głosowanie nad projektem uchwały w sprawie zatwierdzenia Sprawozdania finansowego Miasta Wrocławia za 2017 rok – druk nr 1336/18
Projekt uchwały nr 1336/18
Wynik głosowania druk nr 1336/18

2. Projekt uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2017 rok – druk  nr 1337/18

- wnioskodawca - Przewodniczący Rady Miejskiej Wrocławia - Jacek Ossowski
1)  Wniosek Komisji Rewizyjnej wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej.
 - referuje - Przewodniczący Komisji Rewizyjnej - Tomasz Hanczarek
2)  Wystąpienie Prezydenta Wrocławia - Rafała Dutkiewicza
3)  Opinie:
 - opinie klubów radnych,
 - dyskusja.
4)  Głosowanie nad projektem uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2017 rok – druk nr 1337/18
Projekt uchwały nr 1337/18
Wynik głosowania druk nr 1337/18

IV. Sprawozdanie Prezydenta Wrocławia z realizacji zadań w 2017 roku.

V. Dyskusja i głosowanie nad projektem uchwały zmieniająca uchwałę Nr XLVII/1094/17 Rady Miejskiej Wrocławia w sprawie ustalenia cen za usługi przewozowe świadczone środkami lokalnego transportu zbiorowego organizowanego przez Gminę Wrocław oraz sposobu ustalania wysokości opłaty dodatkowej i manipulacyjnej - druk nr 1338/18

- wnioskodawca - Prezydent Wrocławia - Rafał Dutkiewicz
- referuje - Dyrektor Departamentu Nieruchomości i Eksploatacji - Lech Filipiak
- opiniują - Kluby radnych, Komisja Statutowa, Komisja Budżetu i Finansów, Komisja Komunikacji i Ochrony Środowiska,
  Komisja Edukacji i Młodzieży, Komisja Rodziny, Zdrowia i Spraw Socjalnych
- komisja odpowiedzialna - Komisja Budżetu i Finansów
Projekt uchwały nr 1338/18
Uzasadnienie nr 1338/18
Wynik głosowania druk nr 1338/18

VI. Przyjęcie protokołu sesji LI/18.

VII. Interpelacje i zapytania.

VIII. Wolne wnioski i oświadczenia.

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane