Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Sesja Rady Miejskiej Wrocławia nr LIII dnia 5 kwietnia 2018 r., godz. 11:00

Porządek obrad
LIII sesji Rady Miejskiej Wrocławia
5 kwietnia 2018 roku, godz. 11:00
Sala 200, Sukiennice 9
we Wrocławiu

I. Informacje i komunikaty Przewodniczącego Rady i Prezydenta Miasta.

II. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmiany porządku obrad.

III. Dyskusja i głosowanie w sprawie absolutorium dla Prezydenta Wrocławia.

1. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego miasta Wrocławia za 2017 rok – druk nr 1336/18

- wnioskodawca - Przewodniczący Rady Miejskiej Wrocławia - Jacek Ossowski
1)  Wystąpienie Skarbnika Miasta Wrocławia - Marcina Urbana
2)  Opinie w sprawie sprawozdania finansowego oraz wykonania budżetu Miasta za 2017 rok:
- opinia Komisji Rewizyjnej,
- opinia Komisji Budżetu i Finansów,
- opinie klubów radnych,
- opinie komisji Rady,
- dyskusja.
3)  Głosowanie nad projektem uchwały w sprawie zatwierdzenia Sprawozdania finansowego Miasta Wrocławia za 2017 rok – druk nr 1336/18
Projekt uchwały nr 1336/18
Wynik głosowania druk nr 1336/18

2. Projekt uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2017 rok – druk  nr 1337/18

- wnioskodawca - Przewodniczący Rady Miejskiej Wrocławia - Jacek Ossowski
1)  Wniosek Komisji Rewizyjnej wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej.
 - referuje - Przewodniczący Komisji Rewizyjnej - Tomasz Hanczarek
2)  Wystąpienie Prezydenta Wrocławia - Rafała Dutkiewicza
3)  Opinie:
 - opinie klubów radnych,
 - dyskusja.
4)  Głosowanie nad projektem uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2017 rok – druk nr 1337/18
Projekt uchwały nr 1337/18
Wynik głosowania druk nr 1337/18

IV. Sprawozdanie Prezydenta Wrocławia z realizacji zadań w 2017 roku.

V. Dyskusja i głosowanie nad projektem uchwały zmieniająca uchwałę Nr XLVII/1094/17 Rady Miejskiej Wrocławia w sprawie ustalenia cen za usługi przewozowe świadczone środkami lokalnego transportu zbiorowego organizowanego przez Gminę Wrocław oraz sposobu ustalania wysokości opłaty dodatkowej i manipulacyjnej - druk nr 1338/18

- wnioskodawca - Prezydent Wrocławia - Rafał Dutkiewicz
- referuje - Dyrektor Departamentu Nieruchomości i Eksploatacji - Lech Filipiak
- opiniują - Kluby radnych, Komisja Statutowa, Komisja Budżetu i Finansów, Komisja Komunikacji i Ochrony Środowiska,
  Komisja Edukacji i Młodzieży, Komisja Rodziny, Zdrowia i Spraw Socjalnych
- komisja odpowiedzialna - Komisja Budżetu i Finansów
Projekt uchwały nr 1338/18
Uzasadnienie nr 1338/18
Wynik głosowania druk nr 1338/18

VI. Przyjęcie protokołu sesji LI/18.

VII. Interpelacje i zapytania.

VIII. Wolne wnioski i oświadczenia.

Załączniki

Powiadom znajomego