Udostępnianie akt spraw aktualnie rozpatrywanych w Wydziale Architektury i Zabytków
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | architektura, budownictwo |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Architektury i Zabytków |
Informacja |
Informacje na temat zasad i godzin obsługi Klientów zamieszczoną na stronie: Organizacja pracy Urzędu.
|
Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Architektury i Zabytków
Centrum Obsługi Mieszkańca
pl. Nowy Targ 1-8
Informacja Wydziału - sala 1c - stanowisko 5, 6 i 7.
Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Każdy, kto jest stroną w prowadzonym postępowaniu - osobiście lub działając przez pełnomocnika, którym może być wyłącznie osoba fizyczna.
Godziny przyjmowania klientów:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.
Dodatkowe czynności - powiązane procedury:
Wpłata należnej opłaty skarbowej. (https://bip.um.wroc.pl/contents/content/327/8799)
Opłaty:
Wysokość opłaty skarbowej wynosi:
- za pełnomocnictwo - 17 zł
Wpłaty opłaty skarbowej na rachunek bankowy Gminy Wrocław PKO BP SA nr 82 1020 5226 0000 6102 0417 7895 można dokonać we wszystkich oddziałach Banku PKO BP w granicach miasta Wrocławia bez prowizji.
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Ze względów organizacyjnych w celu usprawnienia udostępniania akt należy umówić się telefonicznie z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem, nr telefonu znajduje się na wszczęciu postępowania.
Czas oczekiwania na dostarczenie akt od pracownika załatwiającego sprawę wynosi około 15 min.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. O opłacie skarbowej.
Wymagane wnioski i dokumenty:
- dokument potwierdzający, że osoba żądająca wglądu w akta jest stroną w postępowaniu
- dokument potwierdzający tożsamość osoby żądającej wglądu w akta
- pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej działającej w imieniu wnioskodawcy - oryginał lub notarialnie poświadczony odpis wraz z dowodem zapłaty opłaty skarbowej