Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Nabór pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim Wrocławia

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy praca, praktyki, staże, wolontariat
E - usługa nie
Komórka odpowiedzialna Wydział Organizacyjny i Kadr
Informacja

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Dokumenty aplikacyjne w formie papierowej można składać:

  • osobiście w kopercie zamkniętej w Wydziale Organizacyjnym i Kadr w pokoju 136, pl. Nowy Targ 1-8
  • za pośrednictwem operatora pocztowego wysyłając na adres
    Urząd Miejski Wrocławia Wydział Organizacyjny i Kadr
    50-141 Wrocław,
    pl. Nowy Targ 1-8
    (z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ...)

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

Każda osoba zainteresowana pracą w Urzędzie Miejskim Wrocławia spełniająca wymagania formalne wskazane w treści ogłoszenia o naborze

Dokumenty aplikacyjne składa się w odpowiedzi na konkretne ogłoszenie o naborze. Aktualne ogłoszenia znajdują się na stronie Oferty pracy (https://bip.um.wroc.pl/oferty-pracy/302)

Godziny przyjmowania klientów:

poniedziałek - piątek  7:45-15:45

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
  • Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
  • Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
  • Ustawa  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Opłaty:

Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Zgodnie z art. 11 – 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Tryb odwoławczy:

Zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

Wymagane wnioski i dokumenty:

Dokumenty i oświadczenia zgodnie z treścią ogłoszenia o naborze

Uwaga:

Dokumenty aplikacyjne nie są rozpatrywane, a kandydat nie jest dopuszczony do udziału w naborze w przypadku złożenia dokumentów:

  1. bez zastrzeżonej formy papierowej - drogą elektroniczną;
  2. przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w BIP oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy pl. Nowy Targ 1-8;
  3. po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze;
  4. bez podania nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze.

Załączniki

Powiadom znajomego