Interwencja mieszkańców w sprawie organizacji ruchu w mieście – propozycje zmian zgłoszone przez mieszkańców
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | komunikacja, transport |
---|---|
E - usługa | nie |
Komórka odpowiedzialna | Wydział Inżynierii Miejskiej |
Informacja |
Informacje na temat zasad i godzin obsługi Klientów zamieszczone są na stronie: Organizacja pracy Urzędu (https://bip.um.wroc.pl/artykul/376/51282/organizacja-pracy-urzedu). |
Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Inżynierii Miejskiej (https://bip.um.wroc.pl/contents/content/223/3218)
Dział Zarządzania Ruchem
ul. G. Zapolskiej 4
IV piętro, pokój 405
Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Mieszkańcy miasta
Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek - piątek 7:45 - 15:45
Dodatkowe czynności - powiązane procedury:
Uzyskanie opinii Rady Osiedla właściwej dla ulicy, na której proponowane są zmiany.
Opłaty:
Bez opłat
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Do 1 miesiąca, w przypadkach szczególnie zawiłych do 2 miesięcy przy powiadomieniu wnioskodawcy.
Tryb odwoławczy:
Brak
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych;
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym;
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem z dnia 23 września 2003 r.
Wymagane wnioski i dokumenty:
- pismo zawierające propozycje zmian w organizacji ruchu.