Identyfikatory zezwalające na dojazd do cmentarzy w okresie świąt zmarłych - w celach zaopatrzeniowych
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | komunikacja, transport |
---|---|
E - usługa | nie |
Komórka odpowiedzialna | Wydział Inżynierii Miejskiej |
Informacja |
Informacje na temat zasad i godzin obsługi Klientów zamieszczone są na stronie: Organizacja pracy Urzędu (https://bip.um.wroc.pl/artykul/376/51282/organizacja-pracy-urzedu). |
Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Inżynierii Miejskiej (https://bip.um.wroc.pl/contents/content/223/3218)
Dział Zarządzania Ruchem
ul. G. Zapolskiej 4
IV piętro, pok. 425 Wniosek można złożyć:
- drogą elektroniczna na adres: wim@um.wroc.pl
- za pośrednictwem poczty na adres: Wydział Inżynierii Miejskiej; ul. Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław
- osobiście w Kancelarii Urzędu przy ul. Bogusławskiego 8
Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Osoby prowadzące działalność gospodarczą w rejonie cmentarzy.
Nie dotyczy osób indywidualnych.
Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek - piątek 7:45 - 15:45
Opłaty:
Brak opłat
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Niezwłocznie.
W okresie od 15 do 28 października.
Odbiór Identyfikatora:
- ul. G. Zapolskiej 4, IV piętro, pok. 425, w godz. 10.00-14.30
lub - wysyłka pocztą za potwierdzeniem odbioru.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.
Wymagane dokumenty:
-
wniosek (do pobrania)
-
kserokopia poświadczenia wniesienia opłaty targowej za ruchomy punkt sprzedaży lub kserokopię umowy najmu lokalu
-
numery rejestracyjne pojazdu
- numer REGON