W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Informacje o zasadach i godzinach obsługi Klientów.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Decyzja o dopuszczalnym poziomie hałasu

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Środowisko, rolnictwo
Komórka odpowiedzialna Wydział Środowiska i Rolnictwa
Informacja

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Środowiska i Rolnictwa
ul. Hubska 8-16
Sekretariat, I piętro, pokój 127
BOK 5, sala na parterze

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Postępowanie wszczynane z urzędu, na podstawie pomiarów własnych organu, bądź pomiarów hałasu wykonanych przez podmiot obowiązany do ich prowadzenia. Prezydent Wrocławia wydaje decyzję o dopuszczalnym poziomie hałasu, gdy pomiary wykażą, iż poza kontrolowanym zakładem, w wyniku jego działalności, przekroczone są dopuszczalne poziomy hałasu w środowisku.

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek - piątek 7:45 - 15:45

Dodatkowe czynności - powiązane procedury:
Przeprowadzenie kontrolnych pomiarów dźwięku w środowisku, jeśli z postępowania wyjaśniającego, prowadzonego w związku ze złożoną interwencją  na uciążliwy hałas, wynika zasadność ich przeprowadzenia.

Opłaty:
Brak opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
W ciągu miesiąca, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy.

Tryb odwoławczy:
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, za pośrednictwem Wydziału, w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji.

Podstawa prawna:

  • Art. 115 a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska;
  • § 1 i 2 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku;
  • Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r.


Wymagane wnioski i dokumenty:

  • wyniki pomiarów hałasu wykonanych przez organ lub podmiot obowiązany do ich przeprowadzenia.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego