Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Zaświadczenie o pomocy de minimis dla Zakładu Pracy Chronionej

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy podatki, opłaty
E - usługa nie
Komórka odpowiedzialna Wydział Podatków i Opłat
Informacja

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

  • COP
    ul. Kotlarska 41
    Kancelaria,
  • Sekretariat WPO (https://bip.um.wroc.pl/contents/content/221/3205)
    ul. Bogusławskiego 8,10
    sekretariat, pok. 225,
  • Kancelaria UMW,
    pl. Nowy Targ 1-8.

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

Zakład Pracy Chronionej (osoba fizyczna i prawna)

Godziny przyjmowania klientów:

  • COP
    poniedziałek - piątek w godz. 8:00 – 17:15
  • WPO, Kancelaria UMW
    poniedziałek - piątek w godz. 7:45 – 15:45

Opłaty:

Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:

7 dni od daty złożenia wniosku

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje

Podstawa prawna:

Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29.03.2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis.

Wymagane wnioski i dokumenty:

W celu uzyskania zaświadczenia o pomocy de minimis przedsiębiorca (zakład pracy chronionej - zarówno osoba prawna jak i osoba fizyczna) przedstawia informację o dokonaniu wydatków ze środków zakładowego funduszu rehabilitacji osób niepełnosprawnych w ciągu 30 dni od wydatkowania środków.

Do złożonej informacji dołączyć należy:

  • zaświadczenie o udzielonej pomocy de minimis otrzymanej w okresie obejmującym bieżący rok kalendarzowy oraz dwa poprzedzające go lata kalendarzowe albo oświadczenie o niekorzystaniu z pomocy de minimis w tym okresie;
  • dane, o których mowa w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis ;
  • kserokopie faktur zakupu;
  • wyciąg bankowy konta ZPFRON.

Załączniki

Powiadom znajomego