Zaświadczenie z ewidencji stowarzyszeń zwykłych prowadzonej przez Prezydenta Wrocławia
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | kluby, stowarzyszenia, organizacje |
---|---|
E - usługa | nie |
Komórka odpowiedzialna | Wydział Partycypacji Społecznej |
Informacja |
Informacje na temat zasad i godzin obsługi Klientów zamieszczone są na stronie: Organizacja pracy Urzędu (https://bip.um.wroc.pl/artykul/376/51282/organizacja-pracy-urzedu). |
Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Wydział Partycypacji Społecznej (https://bip.um.wroc.pl/contents/content/229/3193)
ul. G. Zapolskiej 4
- I piętro, pok. 124 (pracownik merytoryczny)
- I piętro, pok. 120 (sekretariat)
Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Każdy zainteresowany
Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek - piątek 7:45 -15:45
Uwagi:
Przed otrzymaniem zaświadczenia z ewidencji stowarzyszeń zwykłych, należy wypełnić wniosek o wydanie owego zaświadczenia oraz dokonać opłaty skarbowej.
Opłaty:
- opłata skarbowa - 17 zł za 1 egzemplarz zaświadczenia (tytułem wydania zaświadczenia)
Opłatę można wpłacić w Oddziałach Obsługi Bankowej (https://bip.um.wroc.pl/contents/151) lub bezgotówkowo na rachunek bankowy: Gmina Wrocław PKO Bank Polski nr konta 82 1020 5226 0000 6102 0417 7895
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Aby otrzymać zaświadczenia z ewidencji stowarzyszeń zwykłych, należy wypełnić wniosek o wydanie zaświadczenia (wzór wniosku do pobrania na dole strony) oraz dokonać opłaty skarbowej a potwierdzenie dołączyć do wniosku.
Zaświadczenie wydawane jest w ciągu 7 dni.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje
Podstawa prawna:
Ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r.
Zamieszczone wzory dokumentów nie stanowią urzędowych formularzy a jedynie przygotowane dla Państwa edytowalne szablony do wykorzystania