Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Zezwolenie na czasowe zajęcie gruntów Gminy Wrocław osobom prowadzącym działalność rozrywkową i kulturalną

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy nieruchomości
E - usługa nie
Komórka odpowiedzialna Wydział Nieruchomości Komunalnych
Informacja

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

  • Filia kancelarii ogólnej UMW
    al. M. Kromera 44
    parter (wejście przez COM IV)
  • Sekretariat Wydziału Nieruchomości Komunalnych (https://bip.um.wroc.pl/contents/content/226/3225)
    al. M. Kromera 44
    III piętro, pok. 320

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

  • osoby fizyczne
  • osoby prawne

Godziny przyjmowania klientów:

  • COM IV
    poniedziałek - piątek  8:00 - 15:15
  • Kancelaria WNK
    poniedziałek - piątek  7:45 - 15:45

Opłaty:

Opłaty ustalane są w drodze indywidualnych negocjacji.
Opłata płatna przelewem na konto Gminy Wrocław PKO BP SA 77 1020 5226 0000 6702 0417 4199.

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Pisemna zgoda udzielana jest niezwłocznie do daty zgromadzenia kompletu dokumentów.

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje

Podstawa prawna:

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • pisemny wniosek sporządzony samodzielnie        
  • zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej - w przypadku osób fizycznych)
  • aktualne atesty  techniczne urządzeń
  • pozytywna opinia właściwej Rady Osiedla
  • inne dokumenty w zależności od rodzaju planowanej działalności

Uwaga!
W zakresie niniejszej procedury istnieje możliwość otrzymywania faktur drogą elektroniczną.

Aby otrzymać fakturę drogą elektroniczną należy wypełnić i dostarczyć  do Wydziału Nieruchomości Komunalnych Urzędu Miejskiego Wrocławia stosowne oświadczenie, którego wersję elektroniczną można wypełnić na stronie http://cui.wroclaw.pl/images/oswiadczenia/oswiadczenie.php i wygenerować dokument .pdf

Wygenerowany dokument .pdf można wydrukować, podpisać i dostarczyć do Wydziału osobiście bądź pocztą tradycyjną  lub  podpisać  podpisem elektronicznym i wysłać  drogą elektroniczną wykorzystując funkcjonalność dostępną pod tym adresem http://cui.wroclaw.pl/images/oswiadczenia/wysylanie.php

Załączniki

Powiadom znajomego