W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Informacje o zasadach i godzinach obsługi Klientów.

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP 

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670
Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Dofinansowanie w ramach Miejskiego Programu Wsparcia Partnerstwa Szkolnictwa Wyższego i Nauki oraz Sektora Aktywności Gospodarczej "MOZART"

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy dofinansowania, dotacje, zapomogi, stypendia
Komórka odpowiedzialna Biuro Współpracy z Uczelniami Wyższymi
Informacja

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Biuro Współpracy z Uczelniami Wyższymi
Rynek 13
piętro II i III, pok. 200, 301, 303, 304
Informacje:
Anna Gil, tel. +48 71 770 20 05

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
O udział w programie mogą się ubiegać partnerstwa utworzone przez naukowców-pracowników uczelni i jednostek naukowych oraz przedsiębiorców działających na terenie Wrocławia.

Zasady zakwalifikowania do programu i przyznania dofinansowania:
Złożenie wniosków przez partnerstwa o dofinansowanie, które następnie w ramach konkursu są ocenione. Dofinansowanie uzyskuje 30 najlepiej ocenionych partnerstw.

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek - piątek 7:45−15:45

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Każdorazowo określany w ogłoszeniu o konkursie. (Raz w roku).

Okres dofinansowania partnerstwa
Okres 12 lub 18 miesięcy.

Uwagi:
Brak.

Opłaty:
Bez opłat.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.

Podstawa prawna:
Uchwała nr XXIX/652/12/ Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 5 lipca 2012 r. z późn zm.


Wymagane wnioski i dokumenty:

  • Lista dokumentów konkursowych (do wypełnienia online lub załączenia w formie elektronicznej jako skan):*
  • Wniosek o dofinansowanie (do wypełnienia online);**
  • Oświadczenie przedsiębiorcy o spełnianiu warunków określonych w uchwale (do załączenia w formie elektronicznej - skan) – zał. nr 1 do wniosku o dofinansowanie;
  • Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (do załączenia w formie elektronicznej - skan) – zał. nr 2 do wniosku o dofinansowanie;
  • Oświadczenie o uzyskanej pomocy de minimis (do załączenia w formie elektronicznej - skan) – zał. nr 3 do wniosku o dofinansowanie; (dot. osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą) Upoważnienie dla Gminy Wrocław do występowania do biur informacji gospodarczej o ujawnienie informacji gospodarczych (do załączenia w formie elektronicznej - skan) – zał. nr 4 do wniosku o dofinansowanie;
  • Oświadczenie przedsiębiorcy ws. współfinansowania wynagrodzenia naukowca (do załączenia w formie elektronicznej – skan) – załącznik nr 5 do wniosku o dofinansowanie;
  • Dokument potwierdzający formę prawną istnienia firmy – aktualny wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej/Krajowego Rejestru Sądowego (do załączenia w formie elektronicznej), aktualny na dzień wysłania wniosku o dofinansowanie;
  • Zaświadczenie o zatrudnieniu naukowca na uczelni na stanowisku pracownika naukowo-dydaktycznego lub naukowego/w jednostce naukowej na stanowisku pracownika naukowego (do załączenia skan).


Dokumenty od 2 do 6 należy wypełnić na przygotowanych przez organizatora formularzach.

* Dokumenty można pobrać ze strony: https://wca.wroc.pl/dokumenty-do-pobrania-mozart
**  W okresie składania wniosków należy korzystać z formularza online dostępnego na stronie: https://wca.wroc.pl/formularz-o-dofinansowanie-partnerstwa

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego