Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Nasz Wrocław (dot. URBANCARD, URBANCARD EP lub URBANCARD Premium)

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy inne
E - usługa tak
Komórka odpowiedzialna Biuro Współpracy z Biznesem
Informacja

Użytkownicy Programu URBANCARD Premium, którzy w dniu startu nowego systemu tj. 29 lipca 2019 r. mieli aktywny status PREMIUM na karcie URBANCARD, automatycznie otrzymali dostęp do Programu Nasz Wrocław. Więcej informacji na stronie: Nasz Wroclaw (https://www.wroclaw.pl/nasz-wroclaw/)

Kto może przystąpić do Programu Nasz Wrocław.

Do Programu może przystąpić Osoba mieszkająca i rozliczająca podatek dochodowy we Wrocławiu. Rozliczenie podatku dochodowego musi być dokonane w jednym z urzędów skarbowych na terenie Wrocławia, właściwych ze względu na miejsce zamieszkania (z wyłączeniem Pierwszego Urzędu Skarbowego przy ul. Klimasa 34 we Wrocławiu, przeznaczonego dla Gmin ościennych w zakresie powstających czynności podatkowych).

Osoba posiadająca kartę URBANCARD, URBANCARD EP lub URBANCARD Premium, może ją zarejestrować w Programie przez stronę Nasz wrocław (https://www.wroclaw.pl/nasz-wroclaw/zloz-wniosek) lub aplikację Nasz Wrocław dostępną do pobrania w Sklepie Play lub w App Store

Do programu mogą się zarejestrować również wrocławscy podatnicy, którzy nie posiadają żadnej w ww. kart. Wystarczy ściągnąć na swój telefon aplikację Nasz Wrocław i wybrać wirtualną kartę.

Osoby mające ograniczone możliwości dostępu do internetu, w celu uzyskania pomocy przy rejestracji zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:45 do 15:30 do Punktu Obsługi Klienta przy ul. Kotlarskiej 41.

Wszelkie sprawy związane z Programem Nasz Wrocław można załatwić również za pośrednictwem Czatu Wideo dostępnego  na stronie https://www.wroclaw.pl/nasz-wroclaw

Czat Wideo umożliwia nawiązanie bezpośredniego połączenia audiowizualnego z pracownikiem Urzędu jak również umówienie wizyty online. Nawiązanie połączenia jest możliwe zarówno z komputerów stacjonarnych jak i urządzeń mobilnych z dostępem do Internetu

Opłaty

Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Zgodnie z zapisami Regulaminowymi

Uwagi

Informacja o etapach rozpatrywania wniosku o rejestrację w Programie i uzyskaniu statusu w Programie Nasz Wrocław przekazywane są wnioskodawcy drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas rejestracji

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy.

Podstawa prawna:

Regulamin programu Nasz Wrocław (https://www.wroclaw.pl/nasz-wroclaw/regulamin)

Powiadom znajomego