Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Złożenie petycji

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy inne
E - usługa nie
Komórka odpowiedzialna Wydział Partycypacji Społecznej
Informacja

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

  • Wydział Partycypacji Społecznej (https://bip.um.wroc.pl/contents/content/229/3193)
    ul. G. Zapolskiej 4
    I piętro, pok. 120
  • COM I
    ul. G. Zapolskiej 4
  • COM II
    pl. Nowy Targ 1-8
  • COM III
    ul. W. Bogusławskiego 8,10
  • COM IV
    al. M. Kromera 44
  • COM V
    ul. Hubska 8-16
  • COM VI
    ul. Legnicka 58 

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

  • osoba fizyczna,
  • osoba prawna,
  • jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną,
  • grupa w/w podmiotów.

Godziny przyjmowania klientów:

  • Wydział Partycypacji Społecznej
    poniedziałek - piątek 7:45—15:45
  • COM i, COM II i COM III COM IV, COM V
    poniedziałek - piątek 8:00-15.15
  • COM VI
    poniedziałek - piątek 9:00-18:00
    sobota 9:00-16:00

Uwagi:

Informacje o złożonych petycjach dostępne są na stronie https://bip.um.wroc.pl//petycje/563.

Opłaty:

Bez opłat.

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Do 3 miesięcy od dnia złożenia kompletu dokumentów.

Sposób załatwienia sprawy:

  1. Zawiadomienie pisemne o sposobie załatwienia petycji.
  2. Publikacja w BIP zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji.

W przypadku petycji wielokrotnej - wyłącznie publikacja w BIP zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji.

Tryb odwoławczy:

Brak trybu odwoławczego.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • petycja w formie pisemnej (lub elektronicznej opatrzona bezpiecznym podpisem elektronicznym) zawierająca dane wymienione w Art. 4 lub 4 i 5 (w przypadku petycji składanej w interesie podmiotu trzeciego) ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach,
  • oświadczenie o reprezentowaniu grupy osób składających petycję,
  • zgoda osoby/instytucji, w imieniu której petycja jest składana.

Powiadom znajomego