Złożenie petycji
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | inne |
---|---|
E - usługa | nie |
Komórka odpowiedzialna | Wydział Partycypacji Społecznej |
Informacja |
Informacje na temat zasad i godzin obsługi Klientów zamieszczone są na stronie: Organizacja pracy Urzędu (https://bip.um.wroc.pl/artykul/376/51282/organizacja-pracy-urzedu). |
Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
- Wydział Partycypacji Społecznej (https://bip.um.wroc.pl/contents/content/229/3193)
ul. G. Zapolskiej 4
I piętro, pok. 120 - COM I
ul. G. Zapolskiej 4 - COM II
pl. Nowy Targ 1-8 - COM III
ul. W. Bogusławskiego 8,10 - COM IV
al. M. Kromera 44 - COM V
ul. Hubska 8-16 - COM VI
ul. Legnicka 58
Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
- osoba fizyczna,
- osoba prawna,
- jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną,
- grupa w/w podmiotów.
Godziny przyjmowania klientów:
- Wydział Partycypacji Społecznej
poniedziałek - piątek 7:45—15:45 - COM i, COM II i COM III COM IV, COM V
poniedziałek - piątek 8:00-15.15 - COM VI
poniedziałek - piątek 9:00-18:00
sobota 9:00-16:00
Uwagi:
Informacje o złożonych petycjach dostępne są na stronie https://bip.um.wroc.pl//petycje/563.
Opłaty:
Bez opłat.
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Do 3 miesięcy od dnia złożenia kompletu dokumentów.
Sposób załatwienia sprawy:
- Zawiadomienie pisemne o sposobie załatwienia petycji.
- Publikacja w BIP zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji.
W przypadku petycji wielokrotnej - wyłącznie publikacja w BIP zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji.
Tryb odwoławczy:
Brak trybu odwoławczego.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach
Wymagane wnioski i dokumenty:
- petycja w formie pisemnej (lub elektronicznej opatrzona bezpiecznym podpisem elektronicznym) zawierająca dane wymienione w Art. 4 lub 4 i 5 (w przypadku petycji składanej w interesie podmiotu trzeciego) ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach,
- oświadczenie o reprezentowaniu grupy osób składających petycję,
- zgoda osoby/instytucji, w imieniu której petycja jest składana.