Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
W przypadku nieruchomości komunalnych:  

 W przypadku nieruchomości niekomunalnej 

  • właściciel/zarządca.


Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Właściciel reklamy lub podmiot działający w jego imieniu.

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek  8:00 -15:30
wtorek 8:00 -15:30
środa  8:00 -15:30
czwartek  8:00 -15:30
piątek  8:00 -15:30

Uwagi:
Pozytywne przykłady szyldów, autoreklam, nośników reklamowych oraz podstawowe zasady ich umieszczania

Dodatkowe czynności - powiązane procedury:

  • po uzyskaniu tytułu do nieruchomości na cele reklamowe (umowa cywilnoprawna lub decyzja na zajęcie pasa drogowego) należy w WAiB dopełnić obowiązku wynikającego z prawa budowlanego tj. uzyskać decyzję pozwolenie na budowę lub dokonać zgłoszenia robót budowlanych
  • konsultacja z MKZ w przypadku obiektów objętych ochroną konserwatorską

Opłaty:

  • wnioski do BRG i ZZK - bez opłat
  • opłaty za umieszczenie reklamy na nieruchomościach miasta  są różne w zależności od typu i powierzchni reklamowej nośnika - stawki za m2 określa Załącznik nr 4 do zarządzenia nr 7092/13 Prezydenta Wrocławia z dnia 21 marca 2013 r.

 

Termin i sposób załatwienia sprawy:
30 dni

Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy

Podstawa prawna:
Zarządzenie nr 7092/13 Prezydenta Wrocławia z dnia 21 marca 2013 r.

Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:

BRG - wniosek zawierający: 

  • zdjęcie (wizualizację) z zaznaczeniem lokalizacji nośnika, 
  • dokumentację projektową nośnika reklamowego, 
  • mapy w skali 1:500, 1:1000 z zaznaczeniem lokalizacji, 
  • wykaz właścicieli i władających, 
  • zdjęcie elewacji budynku albo terenu.                                

ZZK - wniosek zawierający: 

  • dokumenty stwierdzające tożsamość inwestora, 
  • mapy w skali 1:500  1:1000 z zaznaczeniem lokalizacji,  
  • wykaz właścicieli i władających, 
  • zdjęcie elewacji budynku.