Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

Dział Uprawnień Kierowców
ul. G. Zapolskiej 4
fax +48 71 777 76 00

  • COM I
    ul. G.Zapolskiej 4
    Sala S1, okienka 1, 2, 3
  • COM II
    pl.  Nowy Targ 1-8
    okienko 6

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:

strona lub ustanowiony pełnomocnik

Godziny przyjmowania klientów:

  • COM I i COM II
    poniedziałek 8:00 – 17:15
    wtorek 8:00 – 17:15
    środa 8:00 – 17:15
    czwartek 8:00 – 17:15
    piątek 8:00 – 17:15

Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:

  • wniosek,
    Uwaga!
    Formularz musi być wydrukowany: w całości na jednej kartce formatu A4 (dwustronnie ! ), bez zmniejszania, zwiększania czy zmiany proporcji, w normalnym, a nie oszczędnościowym trybie wydruku. Ze względu na niewielkie marginesy formularza, wydruk na niektórych drukarkach np. laserowych może być niemożliwy,
  • wyraźna, aktualna i kolorowa fotografia o wymiarach 3,5 x 4,5 cm, przedstawiająca osobę bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami, ukazująca głowę w pozycji lewego półprofilu z widocznym lewym uchem,
  • dowód osobisty do wglądu,
  • krajowe prawo jazdy (do wglądu) + kserokopia prawa jazdy,
  • potwierdzenie wpłaty za wydanie MPJ.

Oryginały dokumentów do wglądu.

Rozmiar:

Data dodania:

wniosek

170 kB

14 maja 2013 r. 

 
 

Opłaty:

  • za wydanie prawa jazdy - 35 zł

Opłatę za wydanie międzynarodowego prawa jazdy wnosi się w  Punktach Obsługi Bankowej lub na rachunek bankowy UM Wrocławia PKO BANK POLSKI S.A. nr konta 86 1020 5226 0000 6002 0428 8452

Termin i sposób załatwienia sprawy:

maksymalny czas oczekiwania wynosi 7 dni.

Tryb odwoławczy:

nie przysługuje

Podstawa prawna:

  • Ustawa o kierujących pojazdami z dnia 5 stycznia 2011 r.( Dz. U. 2011 nr 30 poz. 151),
  • Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 31 lipca 2012 r. w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz.U. 2012 nr 0 poz. 1005),
  • Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16.11.2006 roku (Dz.U. Nr 225 poz. 1635).