Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Biuro ds. Partycypacji Społecznej
ul. Gabrieli Zapolskiej 4
V piętro, pok. 512

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Organizacja pozarządowa w rozumieniu ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U.  z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 oraz z 2011 r. Nr 112, poz. 654)

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek 7:45 - 15:45
wtorek 7:45 - 15:45
środa 7:45 - 15:45
czwartek 7:45 - 15:45
piątek 7:45 - 15:45

Opłaty:
Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Do 30 dni
Opinia przesyłana jest do właściwego zarządcy gminnej nieruchomości.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje

Podstawa prawna:


Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:

  • wniosek o najem lokalu użytkowego w trybie bezprzetargowym, 
  • oświadczenie o aktualności danych, 
  • aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z innego właściwego rejestru,
  • aktualny statut; 
  • sprawozdanie merytoryczne z działalności organizacji za poprzedni rok,
  • sprawozdanie finansowe organizacji za poprzedni rok (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa).