Uwagi:

Od dnia 1 lipca 2014 r. wprowadzone zostały zmiany w dotychczasowych zasadach wydawania kart parkingowych

Zgodnie z Ustawą z dnia 23 października 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2013.1446), od dnia 1 lipca 2014 r. wprowadzone zostały zmiany w dotychczasowych zasadach wydawania kart parkingowych dla osób niepełnosprawnych oraz dla placówek zajmujących się opieką, rehabilitacją lub edukacją osób niepełnosprawnych.

Zgodnie z nowelizacją ustawy, karty, o których mowa powyżej, wydane na podstawie dotychczasowych przepisów, zachowują ważność do dnia określonego jako data ważności karty, nie dłużej niż do dnia 30.11.2014 r.

Od dnia 1 lipca 2014 r. karty dla osób niepełnosprawnych oraz dla placówek zajmujących się opieką, rehabilitacją lub edukacją osób niepełnosprawnych wydaje przewodniczący Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności.

Informacji w zakresie wydawania kart parkingowych od 1 lipca 2014 r. udziela 
Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności we Wrocławiu przy ul. Strzegomskiej 6. 

Informacja telefoniczna Zespołu: 71 78 22360, 71 78 22 362