Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

  • COP
    ul. Kotlarska 41
    Kancelaria
  • Sekretariat WPO
    ul. Bogusławskiego 8,10
    sekretariat, pok. 225,
  • Kancelaria UMW,
    pl. Nowy Targ 1-8

 

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Zakład Pracy Chronionej (osoba fizyczna i prawna)

Godziny przyjmowania klientów:

  • COP
    poniedziałek - piątek 8:00 – 15:15
  • WPO, kancelaria UMW
    poniedziałek - piątek 7:45 – 15:45


Opłaty:

Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
7 dni od daty złożenia wniosku

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje

Podstawa prawna:
Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29.03.2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis.

Wymagane wnioski i dokumenty:
W celu uzyskania zaświadczenia o pomocy de minimis przedsiębiorca (zakład pracy chronionej - zarówno osoba prawna jak i osoba fizyczna) przedstawia informację o dokonaniu wydatków ze środków zakładowego funduszu rehabilitacji osób niepełnosprawnych w ciągu 30 dni od wydatkowania środków. 
Do złożonej informacji dołączyć należy:

  • zaświadczenie o udzielonej pomocy de minimis otrzymanej w okresie obejmującym bieżący rok kalendarzowy oraz dwa poprzedzające go lata kalendarzowe albo oświadczenie o niekorzystaniu z pomocy de minimis w tym okresie
  • dane, o których mowa w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. z 2010 r. poz. 311 ze zm.)
  • kserokopie faktur zakupu
  • wyciąg bankowy konta ZPFRON


Załączniki:

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych