Centra Obsługi Mieszkańca (COM), Centra Obsługi Podatnika (COP)


Centra Obsługi Mieszkańca (COM), Centra Obsługi Podatnika (COP)

pl. Nowy Targ 1-8, Centrum Obsługi Mieszkańca II (COM II)

  • Parking

W pobliżu budynku, przy ul. Kotlarskiej znajdują się miejsca postojowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami.

  • Wejście

Do budynku prowadzą dwa wejścia, główne od pl. Nowy Targ i boczne od ul. Krowiej.

Wejście główne do budynku jest w pełni dostępne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wejście do budynku nie jest z poziomu terenu ale zastosowana jest pochylnia zewnętrzna. Drzwi wejściowe otwierają się za pomocą przycisku, automatycznie, przycisk znajduje się po prawej stronie drzwi. Drzwi nie są przeszklone.

Wejście od ul. Krowiej prowadzi z poziomu terenu.

  • Informacja

Punkt informacyjny znajduje się na podwyższonym parterze na prawo od wejścia głównego, umożliwiony jest pełny dostęp, różnice poziomów na parterze można pokonać za pomocą dźwigów i schodów dodatkowo oznaczonych na poręczach tabliczkami z opisem w alfabecie Braille.

Informacja Wydziału Spraw Obywatelskich znajduje się na podwyższonym parterze po lewej stronie od wejścia, umożliwiony jest pełny dostęp, różnice poziomów na parterze można pokonać za pomocą dźwigów i schodów dodatkowo oznaczonych na poręczach tabliczkami z opisem w alfabecie Braille.

Tablice informacyjne znajdują się w holu głównym po prawej i lewej stronie

Plan tyflograficzny zainstalowany jest w holu głównym

  • Ścieżki dojścia

Ścieżka na lewo od wejścia głównego prowadzi do planu tyflograficznego po lewej stronie i dalej na wprost przez schody do Informacji Wydziału Spraw Obywatelskich.

Ścieżka na prawo od wejścia głównego prowadzi przez schody do informacji ogólnej.

  • Centrum Obsługi Mieszkańca COM II

COM II znajduje się na podwyższonym parterze z  lewej strony od wejścia głównego, do której umożliwiony jest pełny dostęp, różnice poziomów na parterze można pokonać za pomocą dźwigów z prawej i lewej strony oraz schodów dodatkowo oznaczonych na poręczach tabliczkami z opisem w alfabecie Braille.

  • Wyposażenie

Opłatomaty i biletomaty nie są dostosowane dla osób poruszających się na wózkach, oraz dla osób z niepełnosprawnością narządu wzroku, znajdują się: przy informacji na prawo od wejścia głównego i na sali obsługi na lewo od wejścia głównego.

Stanowiska obsługi nie mają obniżonych lad, są zorganizowane dodatkowe  stoliki z blatem na odpowiedniej wysokości.

  • Winda i schody

Jedna winda znajduje się na wprost od wejścia głównego, na podwyższonym parterze. Przy windzie znajduje się klatka schodowa. Dostęp do windy zapewniony jest poprzez platformę przyschodową.

Druga winda znajduje się przy wejściu od ul. Krowiej. Umożliwia dostęp na wszystkie kondygnacje budynku. Przy windzie znajduje się klatka schodowa.

  • Toalety

Toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na podwyższonym parterze na prawo od wejścia głównego, przy wejściu bocznym.

  • Komfortka

Pokój przystosowany do karmienia dzieci oraz przewijania dzieci i dorosłych znajduje się na podwyższonym parterze na lewo od wejścia głównego; klucz do pokoju znajduje się na portierni.

  • Pętla indukcyjna

Pętla znajduje się w punkcie informacyjnym.

  • ToTuPoint

Znaczniki znajdują się:

    • nad wejściem głównym
    • nad wejściem bocznym
    • nad wejściem do toalety na parterze.
  • Pies asystujący

Osoby niewidome lub niedowidzące mogą poruszać się po budynku w towarzystwie psa asystującego.

  • Krzesło ewakuacyjne

Krzesło znajduje się na czwartym piętrze przy schodach od wejścia głównego.

  • Punkt ładowania wózków elektrycznych

Punkt znajduje się w holu głównym, na prawo od wejścia głównego.

ul. Gabrieli Zapolskiej 4, Centrum Obsługi Mieszkańca I (COM I).

Parking

W pobliżu budynku znajdują się miejsca postojowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami.

Wejście

Wejście do budynku prowadzą cztery wejścia:

  • od ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 45-47, 

  • od  ul. Gabrieli Zapolskiej 2, sala S1,
  • od ul. Gabrieli Zapolskiej 4, sala S2 i S3,
  • od ul. Wojciecha Bogusławskiego 6 , sala S3 i S4.

Wejście główne ul. Gabrieli Zapolskiej 4 prowadzi do sali S2 i S3, jest w pełni dostępne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wejście nie z poziomu terenu, do drzwi prowadzi pochylnia. Drzwi nie są automatyczne. Drzwi są przeszklone.

Wejście od ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 45-47prowadzi do sali S1, wejście nie z poziomu terenu, przed wejściem próg. Drzwi nie są automatyczne. Drzwi nie są przeszklone.

Wejście od ul. Gabrieli Zapolskiej 2 prowadzi do sali S1, wejście z poziomu terenu. Drzwi są automatyczne. Drzwi są przeszklone.

Wejście od ul. Wojciecha Bogusławskiego 6 prowadzi do sali S3 i S4, wejście nie z poziomu terenu, przed wejściem próg. Drzwi nie są automatyczne. Drzwi nie są przeszklone. Możliwość wejścia do sali S4 wejściem ul. Wojciecha Bogusławskiego 8: Wejście z poziomu terenu. Drzwi są automatyczne. Drzwi są przeszklone.

3.   Informacja. 

Tablice informacyjne znajdują przy każdym wejściu po lewej lub prawej stronie.

Plan tyflograficzny znajduje się na lewo od wejścia ul. Gabrieli Zapolskiej 4.

Ścieżki dojścia. Ścieżka prowadzi od głównego wejścia do planu tyflograficznego na lewo, następnie w lewo do przejścia na sale S2.

4.   Centrum Obsługi Mieszkańca znajduje się tylko na parterze. Sala S1 od ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 45-47, sala S2 od ul. Gabrieli Zapolskiej 4, sala S3 ul. Gabrieli Zapolskiej 4, sala S4 od ul. Wojciecha Bogusławskiego 6 i ul. Wojciecha Bogusławskiego 8,10.

5.   Wyposażenie.

Opłatomaty i biletomaty nie są dostosowane dla osób poruszających się na wózkach, oraz dla osób z niepełnosprawnością narządu wzroku, znajdują się:

·         na parterze w holu głównym,

·         w sali S2,

·         w sali S3.

Stanowiska obsługi mają obniżone lady, są zorganizowane dodatkowe stoliki z blatem na odpowiedniej wysokości.

6.   Winda i schody.

W budynku znajdują się trzy windy. 

Winda znajduje się na wprost wejścia od ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 45-47, jest dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Winda znajduje się na prawo za punktem informacyjnym na ul. Gabrieli Zapolskiej 4, jest dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Winda znajduje się na wprost wejścia od ul. Wojciecha Bogusławskiego 6, jest dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Klatki schodowe znajdują się bezpośrednio przy windach i umożliwiają dostęp na każdą kondygnację budynku.

7.   Toalety.

Toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje na sali S2 Centrum Obsługi Mieszkańca i na trzecim piętrze przy wejściu od ul. Gabrieli Zapolskiej 4.

8.   Komfortka.

Pokój przystosowany do karmienia dzieci oraz przewijania dzieci i dorosłych znajduje się na ul. Gabrieli Zapolskiej 2 na sali S1, klucz znajduje się w pomieszczeniu nr 5.

Pętla indukcyjna. 

Pętla znajduje się na ul. Gabrieli Zapolskiej 4 na sali S3, stanowisko nr 8.

9.   ToTuPoint.

Znaczniki znajdują się:

·         nad wejściem ul. Gabrieli Zapolskiej 4

·         nad wejściem do Sali S3, Centrum Obsługo Mieszkańca ul. Gabrieli Zapolskiej 4.

10. Pies asystujący.

Osoby niewidome lub niedowidzące mogą poruszać się po budynku w towarzystwie psa asystującego.

11.Krzesło ewakuacyjne.

Krzesło znajduje się na trzecim piętrze ul. Gabrieli Zapolskiej 4, obok pokoju nr. 328, Biuro Sportu i Rekreacji.

12.Punkt ładowania wózków elektrycznych

Punkt znajduje się przy portierni ul. Gabriel Zapolskiej 4.

ul. Wojciecha Bogusławskiego 8,10, Centrum Obsługi Mieszkańca I, III, (COM I, III).

1.   Parking.

W pobliżu budynku znajdują się miejsca postojowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami. 

2.   Wejście.

Do budynku od ul. Wojciecha Bogusławskiego 8,10 prowadzi jedno wejście.

Wejście do budynku jest w pełni dostępne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, wejście z poziomu terenu. Drzwi wejściowe są automatyczne. Drzwi są przeszklone.

Do budynku ul. Wojciecha Bogusławskiego 10 prowadzi jedno wejście.

Wejście jest w pełni dostępne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, wejście z poziomu terenu. Drzwi są automatyczne. Drzwi są przeszklone.

3.   Informacja.

Portiernia znajduje się na prawo od wejścia.

Tablica informacyjna znajduje się po lewej stronie w głębi holu naprzeciwko schodów wewnętrznych.

4.   Centrum Obsługi Mieszkańca COM III znajduje się na parterze na prawo od wejścia ul. Wojciecha Bogusławskiego 10,

Z budynku ul. Wojciecha Bogusławskiego 8,10 można przejść do Centrum Obsługi Podatnika (COM I) na ul. Wojciecha Bogusławskiego 6.

5.   Wyposażenie.

Biletomaty na COM nie są dostosowane dla osób poruszających się na wózkach, oraz dla osób z niepełnosprawnością narządu wzroku

Stanowiska mają obniżone lady.

6.   Winda i schody.

Winda znajduje się na wprost od wejścia głównego ul. Wojciecha Bogusławskiego 8, naprzeciwko portierni. Jest dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Wewnątrz holu na wprost od wejścia głównego znajdują się schody niedostosowane dla osób z niepełnosprawnościami, prowadzą na I piętro budynku.

7.   Toalety.

Toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze po prawej stronie od wejścia głównego na lewo od portierni oraz na każdej kondygnacji.

8.   Pętla indukcyjna.

Pętla znajduje się na pierwszym piętrze w pokoju nr 125.

9.   ToTuPoint.

Znaczniki znajdują się:

·         nad wejściem głównym do budynku,

·         nad pokojem nr 125, Biuro Wrocław Bez Barier,

·         nad toaletą dla osób z niepełnosprawnościami na I piętrze. 

10.Pies asystujący.

Osoby niewidome lub niedowidzące mogą poruszać się po budynku w towarzystwie psa asystującego.

11.Wózek ortopedyczny.

Wózek znajduje się na pierwszym piętrze w pokoju nr 125 w Biurze Wrocław Bez Barier.

12.Krzesło ewakuacyjne

Krzesło znajduje się na pierwszym piętrze pokoju nr 125 w Biurze Wrocław Bez Barier.

13.Punkt ładowania wózków elektrycznych

Punkt znajduje się na portierni.

14.Mobilna rampa teleskopowa.

Rampa znajduje się na pierwszym piętrze pokoju nr 125 w Biurze Wrocław Bez Barier.

ul. Kromera 44, Centrum Obsługi Mieszkańca IV (COM IV).

1.   Parking.

Na parkingu budynku znajdują się miejsca postojowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami. 

2.   Wejście.

Do budynku prowadzą 4 wejścia.

Wejście główne jest dostępne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, nie z poziomu terenu, do drzwi prowadzą schody na wprost i z lewej strony pochylnia. Drzwi są automatyczne. Drzwi są przeszkolone.

Wejście boczne, prawe do Centrum Obsługi Mieszkańca COM IV, wejście nie z poziomu terenu, do drzwi prowadzą schody na wprost. Drzwi nie są automatyczne. Drzwi są przeszklone. Wejście do Centrum możliwe jest przez główne wejście, łącznikiem.

Wejście boczne, lewe jest nieczynne.

Wejście tylne, na klatkę schodową, wejście poniżej poziomu terenu, do wejścia prowadzą trzy stopnie. Drzwi nie są automatyczne. Drzwi są przeszklone. 

3.   Informacja.

Portiernia znajduje się w holu głównym po prawej stronie wejścia głównego

Tablica informacyjna znajduje się:

·         po prawej stronie w wiatrołapie wejścia głównego,

·         po prawej stronie w wiatrołapie wejścia do Centrum Obsługi Mieszkańca.

4.   Centrum Obsługi Mieszkańca COM IV znajduje się na parterze, wejście boczne, prawe. 

5.   Wyposażenie.

Opłatomaty i biletomaty nie są dostosowane dla osób poruszających się na wózkach, oraz dla osób z niepełnosprawnością narządu wzroku, znajdują się w holu głównym po lewej stronie.

Stanowiska mają obniżone lady, są zorganizowane dodatkowe stoliki z blatem na odpowiedniej wysokości.

6.   Winda i schody.

Winda dostosowana dla osób z niepełnosprawnością znajduje się w holu głównym w głębi po lewej stronie.

Schody wewnętrzne znajdują się na wprost wejścia głównego.

Klatka schodowa znajduje się na wprost wejścia bocznego, prawego, za drzwiami.

7.   Toaleta.

Toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze na prawo od wejścia bocznego przy Centrum Obsługi Mieszkańca. Do toalety jest dostęp również z holu głównego, łącznikiem, na prawo od wejścia głównego.

8.   Miejsce do przewijania dzieci znajduje się w toalecie damskiej na lewo od toalety dla osób z niepełnosprawnościami.

9.   ToTuPoint.

Znaczniki znajdują się:

·         nad wejściem głównym 

·         nad wejściem do Centrum Obsługi Mieszkańca.

10.Pies asystujący.

Osoby niewidome lub niedowidzące mogą poruszać się po budynku w towarzystwie psa asystującego.

11.Krzesło ewakuacyjne.

Krzesło znajduje się:

·         na IV piętrze na klatce schodowej, 

·         na IV piętrze na schodach wewnętrznych.

12.Punkt ładowania wózków elektrycznych

Punkt znajduje się w holu głównym przy portierni.

ul. Hubska 8-16, Centrum Obsługi Mieszkańca V (COM V).

1.   Parking.

Na parkingu budynku znajdują się miejsca postojowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami. 

2.   Wejście.

Do budynku prowadzą dwa wejścia dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.

Wejście główne, z poziomu terenu. Drzwi nie są automatyczne. Drzwi są przeszklone, 

Wejście od parkingu, z poziomu terenu. Drzwi są automatyczne. Drzwi są przeszklone.

3.   Informacja.

Portiernia znajduje się na parterze na lewo od wejścia głównego.

Tablica informacyjna znajduje się w holu głównym na prawo od wejścia głównego.

Ścieżka dojścia prowadzi od wejścia głównego do pola uwagi na prawo, do Centrum Obsługi Mieszkańca i na wprost do pola uwagi, po prawej jest toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami, na wprost wyjście na parking.

4.   Centrum Obsługi Mieszkańca COM V znajduje się na parterze, na prawo od wejścia głównego.

5.   Wyposażenie.

Stanowiska mają obniżone lady, są zorganizowane dodatkowe  stoliki z blatem na odpowiedniej wysokości.

6.   Winda i schody.

Winda dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się w holu głównym, po lewej stronnie od wejścia głównego.

Klatka schodowa znajduje się za drzwiami z prawej strony windy. Kolejna klatka schodowa znajduje się w głębi budynku.

7.   Toaleta.

Toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze z prawej strony holu głównego od wejścia głównego oraz na pierwszym piętrze.

8.   Komfortka.

Pokój przystosowany do karmienia dzieci oraz przewijania dzieci i dorosłych znajduje się na podwyższonym parterze na lewo od wejścia głównego, klucze dostępne są na portierni.

9.   ToTuPoint.

Znaczniki znajdują się:

·         nad wejściem od parkingu,

·         nad wejściem do Centrum Obsługi Mieszkańca.

10.Pies asystujący.

Osoby niewidome lub niedowidzące mogą poruszać się po budynku w towarzystwie psa asystującego.

11.Krzesło ewakuacyjne.

Krzesło znajduje się na drugim piętrze na klatce schodowej w głębi budynku

12.Punkt ładowania wózków elektrycznych

Punkt znajduje się na parterze przy portierni.

ul. Legnicka 58, Centrum Obsługi Mieszkańca VI, (COM VI).

1.   Parking.

Na parkingu Centrum Handlowego Magnolia są dostępne miejsca dla osób z niepełnosprawnościami.

2.   Wejście. 

Do Centrum Obsługi mieszkańca zapewnione jest dojście przez wejścia do CH Magnolia. Każde wejście jest z poziomu terenu. Drzwi są automatyczne. Drzwi są przeszklone. 

Drzwi wewnętrzne do Centrum Obsługi Mieszkańca nie są automatyczne. Drzwi są przeszklone. Drzwi nie mają progu.

3.   Informacja.

Punkt informacyjny znajduje się wewnątrz Centrum Obsługi Mieszkańca na wprost od wejścia.

Plan tyflograficzny znajduje się wewnątrz Centrum Obsługi Mieszkańca na lewo od wejścia.

Ścieżka dojścia prowadzi od wejścia do Centrum Obsługi Mieszkańca na lewo do planu tyflograficznego, na prawo do ochrony i na wprost do punktu informacyjnego.

4.   Centrum Obsługi Mieszkańca COM VI znajduje się na pierwszym piętrze CH Magnolia, najbliżej od wejścia głównego.

5.   Wyposażenie.

Opłatomat nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach, oraz dla osób z niepełnosprawnością narządu wzroku, znajduje się w holu CH Magnolia przed Centrum Obsługi Mieszkańca po lewej stronie od wejścia.

Biletomat  nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach, oraz dla osób z niepełnosprawnością narządu wzroku, znajduje się w holu CH Magnolia przed Centrum Obsługi Mieszkańca po prawej stronie od wejścia.

Stanowiska mają obniżone lady.

6.   Winda i schody.

Na terenie CH Magnolia znajduję się winda dostosowana dla osób z niepełnosprawnością.

Na wprost wejścia głównego na pierwsze piętro prowadzą ruchome schody.

7.   Toaleta.

Na terenie CH Magnolia znajdują się toalety przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami, najbliższa na pierwszym piętrze.

8.   Komfortka.

Na terenie CH Magnolia jest pokój przeznaczony do przewijania małych dzieci, znajduje się na parterze i pierwszym piętrze.

9.   Pętla indukcyjna.

Pętla znajduje się:

·         na stanowisku nr 1

·         przy punkcie informacyjnym na stanowisku nr 15.

10.ToTuPoint.

Znacznik znajduje się nad wejściem do Centrum Obsługi Mieszkańca.

11.Pies asystujący.

Osoby niewidome lub niedowidzące mogą poruszać się po budynku w towarzystwie psa asystującego.

12.Krzesło ewakuacyjne.

Krzesło znajduje się na drugim piętrze na klatce schodowej w głębi budynku.

ul. Włodkowica 20, Urząd Stanu Cywilnego (USC).

1.   Parking.

Miejsce postojowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się w odległości ok. 200 m od wejścia. 

2.   Wejście.

Wejście główne do budynku jest dostępne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, wejście do budynku jest z poziomu terenu. Drzwi nie są automatyczne. Drzwi są przeszklone.

Wejście boczne, na lewo od wejścia głównego jest nieczynne.

3.   Informacja.

Tablica informacyjna znajduje na prawo od wejścia głównego

Punkt informacyjny znajduje się na parterze na prawo od wejścia głównego.

5.   Centrum Obsługi Mieszkańca znajduje się na parterze.

6.   Wyposażenie.

Opłatomaty nie są dostosowane dla osób poruszających się na wózkach, oraz dla osób z niepełnosprawnością narządu wzroku, znajdują się w holu po lewej stronie od wejścia głównego.

Biletomat nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach, oraz dla osób z niepełnosprawnością narządu wzroku, znajduje się w holu po lewej stronie od wejścia głównego.

Stanowiska mają obniżone lady.

7.   Winda i schody.

Winda dostosowana dla osób z niepełnosprawnością znajduje się w holu głównym naprzeciwko schodów.

Schody znajdują się naprzeciwko windy.

8.   Toaleta.

Toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze.

9.   Miejsce do przewijania dzieci znajduje się w toalecie na pierwszym piętrze.

10.Pętla indukcyjna

Pętla znajduje się:

·         na Sali obsługi na stanowisk nr 1 i nr 6,

·         wielkopowierzchniowa pętla znajduje się na Sali ślubów na pierwszym piętrze.

12.ToTuPoint.

Znacznik znajduje się nad wejściem głównym do budynku.

13.Pies asystujący.

Osoby niewidome lub niedowidzące mogą poruszać się po budynku w towarzystwie psa asystującego.

14.Krzesło ewakuacyjne.

Krzesło znajduje się na drugim piętrze na klatce schodowej

ul. Kotlarska 41, Centrum Obsługi Podatnika (COP).

1.   Parking.

Przed budynkiem znajdują się miejsca postojowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami. 

2.   Wejście.

Do budynku prowadzą dwa wejścia główne i boczne.

Wejście główne do budynku jest dostępne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, wejście z poziomu terenu. Drzwi nie są automatyczne. Drzwi są częściowo przeszklone.

Wejście boczne do ul. Kuźniczej.

3.   Informacja.

Portiernia znajduje się na podwyższonym parterze na wprost wejścia głównego

Tablica informacyjna znajduje się na podwyższonym parterze przy schodach z prawej i lewej strony.

4.   Centrum Obsługi Podatnika znajduje się na podwyższonym parterze na prawo za schodami przy wejściu głównym.

5.   Wyposażenie.

Biletomaty nie są dostosowane dla osób poruszających się na wózkach, oraz dla osób z niepełnosprawnością narządu wzroku, znajdują się przed portiernią w poczekalni.

Stanowiska mają obniżone lady, są też zorganizowane dodatkowe stoliki z blatem na odpowiedniej wysokości. 

6.   Winda i schody.

Winda dostosowana dla osób z niepełnosprawnością, funkcjonuje od poziomu podwyższonego parteru na każdą kondygnację budynku. Do windy z poziomu wejścia można dostać się po schodach na których zamontowana jest platforma.

Schody prowadzące na każdą kondygnację budynku znajdują się naprzeciwko windy.

7.   Toaleta.

Toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na podwyższonym parterze na lewo od punktu informacyjnego.

8.   Miejsce do przewijania dzieci znajduje się w toalecie dla osób z niepełnosprawnościami.

9.   ToTuPoint.

Znaczniki znajdują się:

·         nad wejściem głównym do budynku,

·         wewnątrz nad wejściem do Centrum Obsługi Podatnika.

10.Pies asystujący.

Osoby niewidome lub niedowidzące mogą poruszać się po budynku w towarzystwie psa asystującego.

11.Krzesło ewakuacyjne

Krzesło znajduje się na czwartym piętrze przy głównej klatce schodowej.

Budynki Urzędu Miejskiego. 

Rynek 13.

1.   Wejście.

Do budynku prowadzą dwa wejścia.

Wejście główne od strony Rynku, wejście nie z poziomu terenu, przed wejściem próg. Drzwi nie są automatyczne. Drzwi nie są przeszklone.

Wejście tylne, od strony dziedzińca, wejście nie z poziomu terenu, przed wejściem pochylnia. Drzwi nie są automatyczne, prowadzą bezpośrednio do windy. Drzwi nie są przeszklone.

2.   Toalety.

Toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na pierwszym piętrze.

3.   Winda i schody.

Dojście do windy bez barier w postaci schodów możliwe jest przez wejście boczne od strony dziedzińca.

4.   Pies asystujący.

Osoby niewidome lub niedowidzące mogą poruszać się po budynku w towarzystwie psa asystującego.

Rynek-Ratusz 7-9.

1.   Wejście.

Wejście nie z poziomu terenu, przed drzwiami próg. Drzwi nie są automatyczne. Drzwi nie są przeszklone.

2.   Winda i schody.

Schody prowadzą na każdą kondygnację, brak windy.

3.   Pies asystujący.

Osoby niewidome lub niedowidzące mogą poruszać się po budynku w towarzystwie psa asystującego.

Przejście Żelaźnicze 1.

1.   Wejście.

Wejście nie z poziomu terenu, przed drzwiami stopnie. Drzwi nie są automatyczne. Drzwi nie są przeszklone.

2.   Winda i schody.

Schody wewnętrzne znajdują się zaraz za drzwiami wejściowymi, brak windy.

3.   Pies asystujący.

Osoby niewidome lub niedowidzące mogą poruszać się po budynku w towarzystwie psa asystującego.

Sukiennice 8-9.

1.   Wejście. 

Do budynku prowadzą dwa wejścia

Wejście główne Sukiennice 9, wejście nie z poziomu terenu, przed wejściem próg. Drzwi nie są automatyczne. Drzwi nie są przeszklone.

Wejście boczne Sukiennice 8, wejście z poziomu terenu. Drzwi nie są automatyczne. Drzwi lustrzane.

2.   Informacja.

Portiernia, na prawo od wejścia Sukiennice 9, na lewo od wejścia Sukiennice 8

Tablice informacyjne znajdują się w holu Sukiennice 9 po prawej stronie i w holu Sukiennice 8 po lewej stronie.

3.   Toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na pierwszym i drugim piętrze.

4.   Winda i schody.

Winda dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na wprost wejścia bocznego Sukiennice 8. Schody znajdują się naprzeciwko wejścia głównego Sukiennice 9.

Między budynkami można przemieszczać się korytarzami, bez barier w postaci progów.

5.   Pętla indukcyjna.

Pętla znajduje się na drugim piętrze w Sali Sesyjnej w budynku Sukiennice 9.

6.   ToTuPoint.

Znaczniki znajdują się w budynku Sukiennice 9.

·         nad wejściem głównym.

·         w Kancelarii Prezydenta na wysokim parterze, dostęp po schodach

·         nad wejściem do Sali Sesyjnej na drugim piętrze, pokój 200 i 200a.

·         Pies asystujący.

Osoby niewidome lub niedowidzące mogą poruszać się po budynku w towarzystwie psa asystującego.

7.   Krzesło ewakuacyjne.

Krzesło znajduje się na drugim piętrze.

8.   Punkt ładowania wózków elektrycznych.

Punkt znajduje się na lewo od wejścia Sukiennice 8 w holu.

Sukiennice 10.

1.   Wejście. 

Do budynku prowadzi jedno wejście z poziomu terenu. Drzwi nie są automatyczne. Drzwi są przeszklone.

2.   Informacja.

Portiernia, na prawo od wejścia, w holu.

Tablice informacyjne znajdują się w holu, naprzeciwko wejścia.

3.   Toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na pierwszym, drugim i trzecim piętrze.

4.   Winda i schody.

Winda dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się po prawej stronie od wejścia w głębi holu. 

Schody znajdują się po lewej stronie od wejścia w głębi holu.

5.   Pies asystujący.

Osoby niewidome lub niedowidzące mogą poruszać się po budynku w towarzystwie psa asystującego.

ul.  Kuźnicza 43-45.

1.   Wejście.

Do budynku prowadzi jedno wejście, nie z poziomu terenu. Drzwi nie są automatyczne. Drzwi nie przeszklone.

2.   Winda i schody.

Schody prowadzą do biur Urzędu na pierwszym piętrze, znajdują się po lewej stronie od wejścia, brak windy.

3.   Pies asystujący.

Osoby niewidome lub niedowidzące mogą poruszać się po budynku w towarzystwie psa asystującego.

4.   Krzesło ewakuacyjne.

Krzesło znajduje się na pierwszym piętrze w korytarzu obok pokoju nr 13.

ul. Kuźnicza 56.

1.   Wejście.

Do budynku prowadzi jedno wejście, nie z poziomu terenu. Drzwi nie są automatyczne. Drzwi nie są przeszklone.

2.   Winda i schody.

Schody prowadzą do biur Urzędu na pierwszym piętrze. Znajdują się naprzeciwko wejścia, brak windy.

3.   Pies asystujący.

Osoby niewidome lub niedowidzące mogą poruszać się po budynku w towarzystwie psa asystującego.

ul. Świdnicka 53.

1.   Wejście

Do budynku prowadzi jedno wejście, z poziomu terenu. Drzwi nie są automatyczne. Drzwi są przeszklone.

2.   Informacja.

Portiernia znajduje się na lewo od wejścia w holu.

3.   Toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami, nie ma.

Budynek połączony jest łącznikiem na piatym piętrze z budynkiem ul. Wojciecha Bogusławskiego 8,10, w którym znajduje się toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

4.   Winda i schody.

Winda przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na wprost wejścia.

Schody prowadzą do biur Urzędu na pierwszym piętrze, znajdują się naprzeciwko wejścia.

5.   Pies asystujący.

Osoby niewidome lub niedowidzące mogą poruszać się po budynku w towarzystwie psa asystującego.

ul. Komuny Paryskiej 39-41.

1.   Wejście. 

Do budynku prowadzi jedno wejście, z poziomu terenu. Drzwi nie są automatyczne. Drzwi są przeszklone.

2.   Winda i schody.

Schody prowadzą do biur i sekretariatu na pierwszym piętrze, brak windy.

3.   Pies asystujący.

Osoby niewidome lub niedowidzące mogą poruszać się po budynku w towarzystwie psa asystującego.

ul. Bernardyńska 5.

1.   Wejście.

Do budynku prowadzi jedno wejście, nie z poziomu terenu. Drzwi nie są automatyczne. Drzwi nie są przeszklone.

2.   Winda i schody.

Biura Urzędu znajdują się tylko na parterze.

3.   Pies asystujący.

Osoby niewidome lub niedowidzące mogą poruszać się po budynku w towarzystwie psa asystującego.