Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Osobiście:

  • Kancelaria Ogólna Urzędu Miejskiego
    pl. Nowy Targ 1-8, parter, pok. 5
  • COM I
    ul. G. Zapolskiej 4
    parter, sala nr 4, stanowiska 6 i 7
  • COM IV
    al. M. Kromera 44
  • COM V
    ul. Hubska 8-16, parter, sala nr 1, stanowisko 1

Elektronicznie:
  • Złożenie wniosku poprzez platformę ePUAP


Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

  • osoba fizyczna
  • osoba prawna

Godziny przyjmowania klientów:
poniedziałek - piątek 7:45–15:45

Opłaty:
Opłaty ustalane są w drodze indywidualnych negocjacji.

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Do 3 miesięcy

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r o gospodarce nieruchomościami,
  • Kodeks Cywilny.

 

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • wniosek z podpisem Inwestora,
  • 1 egz. mapy zasadniczej z zaznaczoną trasą sieci,
  • 1 egz. mapy ewidencyjnej z zaznaczoną trasą sieci, ostateczna decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego lub decyzja o warunkach zabudowy bądź wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dotyczące działek objętych wnioskiem,
  • decyzja udzielająca pozwolenia  na budowę,
  • opinia Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej wraz z załącznikiem graficznym,
  • aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego Inwestora w przypadku osób prawnych,
  • oświadczenie o realizacji inwestycji przy współudziale środków pochodzących z Unii Europejskiej lub braku finansowania ze środków pochodzących z Unii Europejskiej.