logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu 

Dofinansowano ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu

Umowa o dofinansowanie: 
Umowa nr 326/D/OZ/WR/2012 z dnia 21 grudnia 2012 r. [start] [koniec]

Cel projektu:
Głównym celem projektu jest poprawa jakości powietrza we Wrocławiu poprzez zmniejszenie stężenia pyłu azbestowego i jednocześnie zmniejszenie ryzyka zachorowań na choroby układu oddechowego.

Celem szczegółowym jest zorganizowanie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Wrocławia. Prace polegające na usuwaniu azbestu wykonuje firma wyłoniona przez Gminę w postępowaniu przetargowym.

Przedmiot projektu:

Usunięcie z terenu miasta łącznie 252,256 ton wyrobów azbestowych. Prace zrealizowano na łącznie 115 obiektach i nieruchomościach, w tym 6 obiektach Gminy Wrocław, 77 obiektach i nieruchomościach osób fizycznych, 13 obiektach wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych oraz 19 obiektach pozostałych osób prawnych (przedsiębiorców, wojska, policji i więziennictwa).

Środki finansowe, wysokość dofinansowania:

  1. Całkowita wartość projektu: 316 671,38 PLN
  2. Kwota dofinansowania w formie dotacji z WFOŚiGW we Wrocławiu: 269 170,67 PLN

Termin realizacji:
Zadanie zostało zrealizowane w terminie od 27.07.2012 r. do 30.11.2012 r.

Szczegółowe informacje na temat możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków funduszu można znaleźć na stronach internetowych: