loga instytucji współfinansującyh projekt, flaga Polski i Unni Europejckiej, herb Województwa Dolnośląskiego

Nr umowy o dofinansowanie:[start]  [koniec]

RPDS 02.01.02-02-0001/20- 00 z dnia 25.11.2021 r.

Źródło finansowania:

Oś priorytetowa nr 2 „Technologie informacyjno-komunikacyjne”
Działanie nr 2.1. „E-usługi publiczne”
Poddziałanie nr 2.1.2 „E –usługi publiczne – ZIT WROF”
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

Opis projektu:

Głównym celem projektu jest podniesienie jakości i efektywności usług świadczonych przez UMW poprzez umożliwienie elektronicznej rezerwacji wizyt do wszystkich COM i COP oraz centralne zarządzanie kolejką.
Projekt Zintegrowany System Kolejkowy do obsługi klientów Miasta Wrocławia jest odpowiedzią na potrzeby zgłaszane przez obywateli i przedsiębiorców dotyczące jakości i efektywności usług świadczonych przez Urząd Miejski Wrocławia (UMW). Przedmiotem projektu jest kompleksowe podejścia do zarządzania kolejką interesantów we wszystkich Centrach Obsługi Mieszkańca(COM) oraz Centrum Obsługi Podatnika(COP)UMW, które zapewni klientom prostszy i szybszy dostęp do urzędu.

Środki finansowe, wysokość dofinansowania, zgodnie z umową o dofinansowanie

  • Wkład własny:  55 672,81 PLN
  • Kwota dofinansowania: 315 479,27 PLN
  • Całkowita wartość projektu: 499 155,00 PLN 

Jednostka Gminy zaangażowana w realizację projektu: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu (https://cui.wroclaw.pl/)

Informacje na temat możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków funduszy strukturalnych Unii Europejskiej można znaleźć na stronach internetowych:

Serwis Regionalnego Programu Województwa Dolnośląskiego (http://rpo.dolnyslask.pl/)
Mapa Dotacji (http://www.mapadotacji.gov.pl/)
Portal Funduszy Europejskich (http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/)