loga instrytuzji współfinansujących program

Dotyczy osób, które złożyły wnioski do Departamentu Edukacji UMW w ramach programu  „GRANTY PPGR. Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”.

Centrum Projektów Polska Cyfrowa nałożyło na wnioskodawców obowiązek weryfikacyjny dokumentacji Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina - wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym "Granty PPGR". W związku z powyższym osoby, które złożyły wnioski do Gminy Wrocław proszone są, w nieprzekraczalnym terminie do 10 grudnia 2021 r. o dostarczenie

  1. zgody na weryfikację danych wskazanych w oświadczeniu (wzór w załączeniu)
  2. dokumentów potwierdzających, że:
    • członek rodziny wskazany w punkcie 2b "Oświadczenia dla rodzica/opiekuna prawnego, które będzie podstawą do umożliwienia złożenia wniosku przez gminy" zwanego dalej oświadczeniem, to jest rodzic, dziadek, pradziadek, opiekun prawny jest krewnym w linii prostej ucznia (uczennicy) wskazanego w punkcie 1a powyższego oświadczenia (np. akty urodzenia);
    • uczeń (uczennica) w 2020r. i 2021r. nie otrzymał/a na własność lub w drodze użyczenia (na dzień złożenia oświadczenia) sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych, środków organizacji pozarządowych, zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych rzeczy, o czym mowa w punkcie 2c oświadczenia (między innymi z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, szkoły, w której uczy się dziecko – zaświadczenia),
    • członek rodziny to jest rodzic, dziadek, pradziadek, opiekun prawny zamieszkiwał w miejscowości objętej PPGR wskazanej w punkcie 2b oświadczenia (warunek konieczny),
    • członek rodziny to jest rodzic, dziadek, pradziadek, opiekun prawny pracował w PPGR wskazanym w punkcie 2b oświadczenia, (honorowane są następujące kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem np. świadectwo pracy, umowa o pracę, legitymacje ubezpieczeniowe z adnotacją o zatrudnieniu oraz zaświadczenia wydane przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, zaświadczenia wydane przez ZUS/KRUS dot. świadczeń emerytalnych lub rentowych lub też inne dokumenty wydane przez instytucje organu publicznego, poświadczającego zatrudnienie w PPGR).

Informacje takie jak zeznania osób fizycznych, nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PGR.

Załączone dokumenty należy złożyć do Kancelarii Departamentu Edukacji ul. G. Zapolskiej 4, sala S3, stanowisko 1, w zamkniętej kopercie z imieniem i nazwiskiem (drukowanymi literami) wnioskodawcy oraz dopiskiem "Granty PPGR" w nieprzekraczalnym terminie do 10 grudnia 2021r. do godz. 15:00.

Niedostarczenie wymaganych dokumentów we wskazanym terminie będzie skutkowało wykreśleniem z listy osób ubiegających się o sprzęt komputerowy.

UWAGA! Uzupełnienie wskazanych dokumentów nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia.

Sprzęt komputerowy zostanie zakupiony i przekazany jedynie w przypadku otrzymania przez gminę dofinansowania na ten cel.

W przypadku pytań należy kontaktować się telefonicznie pod nr  71 777 78 60 lub mailowo na adres: jacek.marcinski@um.wroc.pl.

Uwaga!
W celu potwierdzenia czy dana osoba była lub nie beneficjentem programu realizowanego przez ARiMR „Komputer dla rodziny rolnika – 2020” istnieje możliwość uzyskania zaświadczenia w Biurze Powiatowym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa we Wrocławiu przy ul. Komuny Paryskiej 72.


Wnioski do programu przyjmowane były do dnia 2 listopada 2021 r. Szczegółowe informacje na stronie: Weryfikacja dokumentów - GRANTY PPGR. Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym (https://bip.um.wroc.pl/artykul/376/55927/granty-ppgr-wsparcie-dzieci-i-wnukow-bylych-pracownikow-pgr-w-rozwoju-cyfrowym).