[start]W ramach Wrocławskiego Programu Interwencji Społecznej Prezydent Wrocławia zaprasza artystów dziedziny sztuk plastycznych do złożenia ofert sprzedaży dzieł sztuki.[koniec]

Zakupione dzieła sztuki będą okresowo eksponowane w budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia, mogą być wykorzystane do celów reprezentacyjnych przez Prezydenta Wrocławia lub przekazane wrocławskim instytucjom wystawienniczym. 

Ofertę sprzedaży (na załączonym wzorze) wraz z dokumentacją fotograficzną dzieła sztuki należy przesłać, do 10 września 2021 r. na adres:

  • Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Kultury, ul. G. Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław
    lub
  • złożyć w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Bogusławskiego 8,10
    albo
  • przesłać skany lub zdjęcia podpisanej oferty pocztą elektroniczną na adres: dzielasztuki@um.wroc.pl,

 Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu do Urzędu.

W przypadku dzieła przestrzennego musi ono zostać sfilmowane lub sfotografowane i zaprezentowane z trzech stron.

Szczegóły w załącznikach.



Załączniki:

Regulamin konkursu
Załącznik do Regulaminu - oferta sprzedaży dzieła sztuki
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Powołanie komisji konkursowej
Protokół z postępowania rozstrzygającego konkurs na zakup dzieł sztuki od wrocławskich artystów