Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
  • COM I
    ul. G. Zapolskiej 4
    okienka 8-15
    tel. +48 71 777 91 47
  • COM II
    pl. Nowy Targ 1-8
    okienka 1- 4, 6
    tel. +48 71 777 91 46
  • COM IV
    al. M. Kromera 44
    okienka 3 - 5
    tel. +48 71 777 93 48, 777 84 72, 777 84 76


Uwagi: Wniosek można złożyć w urzędzie gminy , który ma dostęp do Rejestru Danych Kontaktowych – niezależnie od miejsca zameldowania.

Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Każdy, kto spełnia poniższe warunki:

  • ma nadany numer PESEL,
  • jest osobą pełnoletnią.


Godziny przyjmowania klientów:

  • COM I i COM II
    poniedziałek 8:00–17:15
    wtorek 8:00–17:15
    środa 8:00–17:15
    czwartek 8:00–17:15
    piątek 8:00–17:15
  • COM IV
    poniedziałek 8:00—15:15
    wtorek 8:00—15:15
    środa 8:00—15:15
    czwartek 8:00—15:15
    piątek 8:00—15:15


Uwagi:

  • złożenie wniosku następuje osobiście w Centrach Obsługi Mieszkańców,
  • za pomocą środków komunikacji elektronicznej – za pośrednictwem profilu zaufanego lub e-dowodu. Pozwalają one potwierdzić tożsamość wnioskodawcy.
    Do logowania się za pośrednictwem e-dowodu – potrzebna jest skrzynka ePUAP.


Opłaty:
Bez opłat

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Przekazanie/aktualizację/usunięcie danych kontaktowych , tak aby stały się one dostępne w Rejestrze Danych Kontaktowych następuje od razu po ich potwierdzeniu kodem przez urzędnika. Jeśli dane maja być usunięte – zostaną one usunięte natychmiast (nie otrzymujemy żadnego kodu potwierdzającego).

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 16 października 2019 r. o zmianie ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019
poz. 2294)

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • wniosek o przekazanie/aktualizację/usunięcie danych kontaktowych w rejestrze danych kontaktowych , bądź wpisanie lub zmiana danych kontaktowych na dowolnym formularzu urzędowym, który zawiera sekcję RDK,
  • dowód osobisty lub paszport.
  • telefon lub tablet albo inne tego typu urządzenie, na które za pośrednictwem SMS-a lub e-maila zostaną wysłane kody do potwierdzenia danych – jeśli dane w RDK potwierdzane są przy urzędniku.


Załączniki:

Wniosek