[start] [koniec] Porządek obrad
Posiedzenie Komisji Inicjatyw Gospodarczych nr 6
dnia 15 maja 2019 r. , godz. 13.30
sala 309, Sukiennice 9

I Przyjęcie porządku obrad
II Zapoznanie się ze sprawozdaniem z realizacji programu współpracy miasta Wrocławia z organizacjami pozarządowymi w roku 2018
III Zaopiniowanie dokumentów związanych z udzieleniem absolutorium Prezydentowi Wrocławia:
1. sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Miasta Wrocławia za 2018 rok
2. sprawozdania finansowego Miasta Wrocławia za 2018 rok wraz z opinią niezależnego biegłego rewidenta
3. sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej i samorządowych instytucji kultury Miasta Wrocławia za 2018 rok
4. informacji o stanie mienia komunalnego Miasta Wrocławia według stanu na dzień 31 grudnia 2018 roku
referują: Skarbnik Miasta - Marcin Urban, Dyrektor Departamentu Spraw Społecznych - Bartłomiej Świerczewski, Dyrektor Departamentu Nieruchomości - Lech Filipiak, Dyrektor Biura Rozwoju Gospodarczego - Janina Woźna
IV Zaopiniowanie projektów uchwał:
1. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę nr III/27/18 Rady Miejskiej Wrocławia w sprawie budżetu Miasta na 2019 rok - druk nr 264/19
2. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę nr III/28/18 Rady Miejskiej Wrocławia w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Miasta - druk nr 265/19
V Informacja nt. zadań realizowanych przez Biuro Rozwoju Gospodarczego
1.monitoring działań Urzędu Miejskiego Wrocławia związanych z promowaniem przedsiębiorczości wśród młodych ludzi, w tym program „Edukacja Przedsiębiorczości”
VI Sprawy bieżące, korespondencja
VII Przyjęcie protokołu z posiedzenia komisji
VIII Wolne wnioski

Załączniki:

Protokół z posiedzenia komisji
Protokół z posiedzenia komisji (wersja tekstowa)