Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Biuro Współpracy z Uczelniami Wyższymi
Rynek 13
II & III, pok. 200, 301, 303
Informacje:
Anna Gil, Tel. +48 71 770 20 05


Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
O udział w programie mogą się ubiegać partnerstwa utworzone przez naukowców-pracowników uczelni i jednostek naukowych oraz przedsiębiorców działających na terenie Wrocławia.


Zasady zakwalifikowania do programu i przyznania dofinansowania:
Złożenie wniosków przez partnerstwa o dofinansowanie, które następnie w ramach konkursu są ocenione. Dofinansowanie uzyskuje 30 najlepiej ocenionych partnerstw.

 

Godziny przyjmowania klientów:
Poniedziałek 7:45−15:45
Wtorek 7:45−15:45
Środa 7:45−15:45
Czwartek 7:45−15:45
Piątek 7:45−15:45

 

Termin i sposób załatwienia sprawy:
Każdorazowo określany w ogłoszeniu o konkursie. (Raz w roku)

Okres dofinansowania partnerstwa
Okres 12 lub 18 miesięcy

 

Uwagi:
Brak

Opłaty:
Bez opłat

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje

Podstawa prawna:
Uchwała nr XXIX/652/12/ Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 5 lipca 2012 r. z późn zm.


Wymagane wnioski i dokumenty:

  • Lista dokumentów konkursowych (do wypełnienia online lub załączenia w formie elektronicznej jako skan):*
  • Wniosek o dofinansowanie (do wypełnienia online);**
  • Oświadczenie przedsiębiorcy o spełnianiu warunków określonych w uchwale (do załączenia w formie elektronicznej - skan) – zał. nr 1 do wniosku o dofinansowanie;
  • Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (do załączenia w formie elektronicznej - skan) – zał. nr 2 do wniosku o dofinansowanie;
  • Oświadczenie o uzyskanej pomocy de minimis (do załączenia w formie elektronicznej - skan) – zał. nr 3 do wniosku o dofinansowanie; (dot. osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą) Upoważnienie dla Gminy Wrocław do występowania do biur informacji gospodarczej o ujawnienie informacji gospodarczych (do załączenia w formie elektronicznej - skan) – zał. nr 4 do wniosku o dofinansowanie;
    (dot. przedsiębiorców, którzy wzięli udział we wcześniejszych edycjach Programu, z wyłączeniem edycji 2012/2013, i w partnerstwie z naukowcem zrealizowali projekt z tą samą kategorią transferu wiedzy, co projekt zgłoszony w ramach edycji 2017/2018) Oświadczenie przedsiębiorcy ws. współfinansowania wynagrodzenia naukowca (do załączenia w formie elektronicznej – skan) – załącznik nr 5 do wniosku o dofinansowanie;
  • Dokument potwierdzający formę prawną istnienia firmy – aktualny wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej/Krajowego Rejestru Sądowego (do załączenia w formie elektronicznej), aktualny na dzień wysłania wniosku o dofinansowanie;
  • Zaświadczenie o zatrudnieniu naukowca na uczelni na stanowisku pracownika naukowo-dydaktycznego lub naukowego/w jednostce naukowej na stanowisku pracownika naukowego (do załączenia skan).


Dokumenty od 2 do 6 należy wypełnić na przygotowanych przez organizatora formularzach.

* Dokumenty można pobrać ze strony: https://wca.wroc.pl/dokumenty-do-pobrania-mozart
** W okresie składania wniosków można pobrać formularz online ze strony: https://wca.wroc.pl/formularz-o-dofinansowanie-partnerstwa