[start] [koniec]
Sekretariat
50-107 Wrocław
Sukiennice 9
II piętro, pok. 202
tel. +48 71 777 83 50, 777 87 08
faks +48 71 777 87 09
e-mail: brm@um.wroc.pl 

Dyrektor Biura: Marcin Szeloch
Zastępca Dyrektora Biura: Zbigniew Magdziarz


Struktura:

  • Zespół Organizacyjny
    Zastępca Dyrektora: Zbigniew Magdziarz
    II piętro, pok. 213
    tel. +48 71 777 82-87
    faks +48 71 777 87 09


  • Zespół Prawno Proceduralny
    Kierownik: Krystyna Lubczyńska
    II piętro, pok. 207
    tel. +48 71 777 82 94
    faks +48 71 777 87 09


Biuro Rady Miejskiej Wrocławia realizuje zadania z zakresu:

  1. organizacyjno-technicznej obsługi prac Rady Miejskiej oraz Klubów i Komisji
  2. prowadzenia rejestrów protokołów, aktów prawnych Rady oraz interpelacji i zapytań radnych
  3. pomocy technicznej, administracyjnej i organizacyjnej dla Radnych w sprawowaniu ich funkcji


Informacje dotyczące Rady Miejskiej znajdują się w zakładce Rada Miejska

Procedury realizowane przez Biuro Rady Miejskiej dostępne są w zakładce Poradnik Klienta

Godziny pracy:
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:45 do 15:45

Dyżury radnych:
W każdą środę w godzinach od 15:00 do 17:00

Dyżury wiceprzewodniczących rady:
W każdy czwartek (za wyjątkiem czwartków w których odbywa się Sesja Rady Miejskiej) w godzinach od 15:00 do 17:00