W wyniku nowelizacji z dnia 11 stycznia 2018 r. ustawa o samorządzie gminnym, w przepisach regulujących najważniejsze zasady budżetów obywatelskich, wyklucza wpływ rady społecznej na wybór projektów budżetu obywatelskiego. Dlatego też Wrocławska Rada ds. Budżetu Obywatelskiego od 2019 r. nie jest już powoływana


 

[start]Rada pełni funkcje doradcze i opiniodawcze Prezydenta, w sprawach dotyczących współuczestnictwa mieszkańców w zarządzaniu miastem.[koniec]

ZARZĄDZENIE NR 231/15 PREZYDENTA WROCŁAWIA z dnia 15 stycznia 2015 r. w sprawie powołania Wrocławskiej Rady ds. Budżetu Obywatelskiego

ZMIENIONE przez § 1 zarządzenia nr 6302/17 PW z 06.02.2017 r.;

Składy osobowe Rady:
- zarządzenie nr 232/15 PW z 15.01.2015 r.;
- zarządzenie nr 6303/17 PW z 06.02.2017 r. zm. zarządzeniem nr 6544/17 PW z 17.03.2017 r.


Obsługę administracyjno-biurową Rady zapewnia Biuro ds. Partycypacji Społecznej Urzędu Miejskiego Wrocławia.



Załączniki:

Notatka z Posiedzenia Wrocławskiej Rady ds. Budżetu Obywatelskiego - 24 marca 2017 r.
Notatka z Posiedzenia Wrocławskiej Rady ds. Budżetu Obywatelskiego - 29 maja 2017 r.
Notatka z Posiedzenia Wrocławskiej Rady ds. Budżetu Obywatelskiego - 21 sierpnia 2017 r.
Notatka z Posiedzenia Wrocławskiej Rady ds. Budżetu Obywatelskiego - 26 października 2017 r.
Notatka z Posiedzenia Wrocławskiej Rady ds. Budżetu Obywatelskiego - 22 listopada 2017 r.
Notatka z Posiedzenia Wrocławskiej Rady ds. Budżetu Obywatelskiego - 14 maja 2018 r.
Notatka z Posiedzenia Wrocławskiej Rady ds. Budżetu Obywatelskiego - 25 maja 2018 r.
Notatka z Posiedzenia Wrocławskiej Rady ds. Budżetu Obywatelskiego - 20 sierpnia 2018 r.
Notatka z Posiedzenia Wrocławskiej Rady ds. Budżetu Obywatelskiego - 5 września 2018 r.