Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:

  • Wydział Partycypacji Społecznej
    ul. G. Zapolskiej 4
    I piętro, pok. 120
  • COM I
    ul. G. Zapolskiej 4
  • COM II
    pl. Nowy Targ 1-8
  • COM III
    ul. W. Bogusławskiego 8,10
  • COM IV
    al. M. Kromera 44

 

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:

  • osoba fizyczna,
  • osoba prawna,
  • jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną,
  • grupa w/w podmiotów.


Godziny przyjmowania klientów:

  • BPS
    poniedziałek - piątek 7:45—15:45
  • COM i, COM II i COM III
    poniedziałek - piątek 8:00—17:15
  • COM IV
    poniedziałek - piątek 8:00—15:15

Uwagi:
Informacje o złożonych petycjach dostępne są na stronie Petycje.


Opłaty:

Bez opłat.

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Termin rozpatrzenia :
Do 3 miesięcy od dnia złożenia kompletu dokumentów.

Sposób załatwienia sprawy:

  1. Zawiadomienie pisemne o sposobie załatwienia petycji.
  2. Publikacja w BIP zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji.

W przypadku petycji wielokrotnej - wyłącznie publikacja w BIP zawiadomienia o sposobie załatwienia petycji.

Tryb odwoławczy:
Brak trybu odwoławczego.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach.

Wymagane wnioski i dokumenty:
  • petycja w formie pisemnej (lub elektronicznej opatrzona bezpiecznym podpisem elektronicznym) zawierająca dane wymienione w Art. 4 lub 4 i 5 (w przypadku petycji składanej w interesie podmiotu trzeciego) ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach
  • zgoda na udostępnianie danych osobowych (nieobowiązkowo),
  • oświadczenie o reprezentowaniu grupy osób składających petycję,
  • zgoda osoby/instytucji, w imieniu której petycja jest składana.

W celu ułatwienia składania petycji do organów Gminy Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia przygotował również elektroniczny formularz.


Załączniki:

Formularz petycji
Formularz petycji