Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
tel. +48 71 777 77 77, faks +48 71 777 86 55
e-mail: kum@um.wroc.pl

Zasady i godziny obsługi Klientów

Adres do e-doręczeń: AE:PL-95179-82549-VVTFT-27

Skrytka UMW na ePUAP-ie: /umwroclaw/SkrytkaESP

NIP 896-10-03-529 REGON 001094670 Identyfikator gminy TERYT: 026401 1

Strona internetowa Wrocławia: www.wroclaw.pl

Posiedzenie nr 16 dnia 23 listopada 2015 r., godz. 13:00

Porządek obrad
Posiedzenie Komisji Rodziny, Zdrowia i Spraw Socjalnych nr 16
23 listopada 2015, godz. 13:00
Sukiennice 9, sala 309

I Zatwierdzenie porządku posiedzenia

II Zaopiniowanie projektów uchwał:


1. Zmieniającej uchwałę Nr V/17/14 Rady Miejskiej Wrocławia w sprawie budżetu Miasta na 2015 rok – druk nr 387/15

- wnioskodawca: Prezydent Wrocławia - Rafał Dutkiewicz
- referuje: Skarbnik Miasta - Marcin Urban

2. Zmieniającej uchwałę nr V/18/14 Rady Miejskiej Wrocławia w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Miasta – druk nr 388/15

- wnioskodawca: Prezydent Wrocławia - Rafał Dutkiewicz
- referuje: Skarbnik Miasta - Marcin Urban

3. W sprawie wyboru podmiotu uprawnionego do badania sprawozdania finansowego Wrocławskiego Centrum Zdrowia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej za 2015 rok – druk nr 358/15

- wnioskodawca: Prezydent Wrocławia - Rafał Dutkiewicz
- referuje: Dyrektor Departamentu Spraw Społecznych - Jacek Sutryk

4. W sprawie likwidacji samorządowego zakładu budżetowego o nazwie Centrum Integracji Społecznej w celu utworzenia jednostki budżetowej pod nazwą Wrocławskie Centrum Integracji – druk nr 359/15

- wnioskodawca: Prezydent Wrocławia - Rafał Dutkiewicz
- referuje: Dyrektora Departamentu Spraw Społecznych - Jacek Sutryk

5. Zmieniającej uchwałę Nr XXII/1906/04 Rady Miejskiej Wrocławia w sprawie upoważnienia dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej nie należących do zadań z zakresu pomocy społecznej - druk nr 356/15

- wnioskodawca: Prezydent Wrocławia - Rafał Dutkiewicz
- referuje: Dyrektor Departamentu Spraw Społecznych - Jacek Sutryk

6. W sprawie likwidacji Rodzinnego Domu Dziecka nr 28 z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Maślickiej 8a/23 – druk nr 357/15

- wnioskodawca: Prezydent Wrocławia - Rafał Dutkiewicz
- referuje: Dyrektor Departamentu Spraw Społecznych - Jacek Sutryk

7. W sprawie „Gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii dla miasta Wrocławia na rok 2016” – druk nr 360/15

- wnioskodawca: Prezydent Wrocławia - Rafał Dutkiewicz
- referuje: Dyrektor Departamentu Spraw Społecznych - Jacek Sutryk

8. W sprawie dotacji udzielanych publicznym i niepublicznym przedszkolom, szkołom i placówkom oświatowym oraz innym formom wychowania przedszkolnego, prowadzonym przez osoby fizyczne i prawne – druk nr 361/15

- wnioskodawca: Prezydent Wrocławia - Rafał Dutkiewicz
- referuje: Dyrektor Departamentu Edukacji - Jarosław Delewski

9. W sprawie „Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Wrocławia” – druk nr 374/15

- wnioskodawca: Prezydent Wrocławia - Rafał Dutkiewicz
- referuje: Dyrektor Wydziału Środowiska i Rolnictwa - Andrzej Wąsik

10. Zmiany uchwały nr LIV/1567/10 Rady Miejskiej Wrocławia w sprawie nadania statutu Powiatowemu Urzędowi Pracy we Wrocławiu – druk nr 393/15


III Sprawy bieżące:


1. Pismo z dnia 3 listopada 2015 roku zawierające odpowiedź na pismo Komisji znak BRM-DPP.0014.17.2015 dotyczące warunków uzyskania Karty Dużej Rodziny


2. E-mail z dnia 6 listopada 2015 roku zawierający wniosek o wprowadzenie poprawki do uchwały nr XLVII/1136/13 z dnia 11 lipca 2013 r.


3. Pismo z dnia 9 listopada 2015 roku zawierające prośbę o zabezpieczenie w budżetu gminy na rok 2016 kwoty 2 500 000 PLN celem realizacji wymienionych w piśmie potrzeb Fundacji


4. Pismo z dnia 12 listopada 2015 roku zawierające odpowiedź na pismo z dnia 2 listopada 2015 roku w sprawie zasad realizacji projektu "Szkoła w Mieście" w roku szkolnym 2015/2016


5. Pismo z dnia 13 listopada 2015 roku przekazujące projekt budżetu Miasta na 2016 rok wraz z uzasadnieniem i materiałami informacyjnymi oraz projekt Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta wraz z informacją o harmonogramie prac nad projektem uchwały budżetowej na 2016 rok


IV Przyjęcie protokołu z posiedzenia Komisji nr 15/2015

V Wolne wnioski

Załączniki

Powiadom znajomego